hejhej är igång igen
vilka av dessa 16 um:are är kändast?
såhär går det till: titta på bilden som jag bifogad o skriv ner namnet på dom du känner till. glöm dock inte att skriva med dold text!!
jag kommer att vid slutet av dagen (kl 21:00) räkna ihop antalet gånger namnen nämnts och genom det se vem som
är kändast.
tills dess ska jag försöka klura ut ett värdigt pris åt vinnaren.
av logiska skäl så får inte de användare som är med på bilden skriva något i tråden.
exempel: Dold text: namn, namn, namn, namn, namn
ÄNDRAT 2010-06-22 21:26
ÄNDRAT 2010-06-22 21:27
Dold text: enni, respons, geigerzähler
Dold text: dzjugasjvili, pumanjessica, bl0cket, kennyman, woho, stentuff, enni, köttfärs, respons, galvmeister, geigerzähler och vulkan.
Dold text: djzjuzjuzjzu (nåt liknande iaf) woho, stentuff, köttfärssås, respons, galvmeister, geigerzhäler.
Dold text: dzjugasjvili, stentuff, respons, galvmeister, geigerzähler
Är sämst på att komma ihåg användare utifrån deras avatarer.
Dold text: iosip med nytt svårstavat namn, geigerzähler, enni, stentuff, kennyman, woho
Dold text: Djzevlijviskngoang/iosib, bl0cket, kennyman, tänker bara på teletubbies, stentuff, enni, respons, galvmeister, sälen
dzjugasjvili:
Dold
du er diskad
anl:
lekstickan:
av logiska skäl så får inte de användare som är med på bilden skriva något i tråden.
lekstickan:
meh, missade det.
Dold text: ennie
lekstickan:
vilka av dessa 16 um:are är kändast?
de är nykomlingar hela bunten, hur fan kan du kalla dem kändisar?!
du är också det för den delen så kom för fan inte hit o lek, CORREH är den riktiga legenden!
Dold text: blocket, kennyman eller något, woho, enni, galv,
svettsvenne:
e är nykomlingar hela bunten, hur fan kan du kalla dem kändisar?!
kändast står det ju :p
svettsvenne:
CORREH är den riktiga legenden!
en f.d kompis till mig sa att correh är elak
Dold text: ennie
Dold text: respons, geiger, ennie, galvmeister, hästpojken(?) och YEAH WOHO + den breve känner jag igen men kommer inte på namnet...