Aviseringar
Rensa alla

Vem på UM passar JAG ihop med?

Ämnesstartare

mörknäs:

det förstod jag väl, men det är inte lika underhållande att reagera på [no-no]

SEI DO VIKKEN KÅNST DE E [mad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

SEI DO VIKKEN KÅNST DE E [mad]

nej [cute]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske med mig? XD

SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Kanske med mig? XD

du råkar inte ha ett stort intresse för att cosplaya mew ichigo? [cute]

SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

du råkar inte ha ett stort intresse för att cosplaya mew ichigo? [cute]

Jag har aldrig cosplayat men om du vill så kan jag fixa rosa hår och kattöron... Det vore nog rätt sexigt. ^_^.

Jag brukar vara den tråkiga personen på konventen som sitter i mjukisar och observerar roliga människor. <3

SvaraCitera
Hail
 Hail

Violine:

Jag brukar vara den tråkiga personen på konventen som sitter i mjukisar och observerar roliga människor. <3

Tråkig? 😮

SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Jag har aldrig cosplayat men om du vill så kan jag fixa rosa hår och kattöron... Det vore nog rätt sexigt. ^_^.

rosa hår är priceless, kattöron med, om man hittar/syr ett par bra. svans är svårare, inte hittat några vettiga off the shelf, så det är nog mest tillverkning av egen som återstår. men det verkar rätt krångligt.

ehm, ja. det är frustrerande att vara så pragmatiskt inställd till allting. jag är van att alla i min närhet är allvarliga med allt de säger, hur orimligt det än är.

Violine:

fast det är mycket skönare att vara tråkig.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hail:

Tråkig? 😮

Nej jag har kul... Jag sitter och ritar, lyssnar på dålig kareoke av animes, springer runt med min homosexuella vän Malte och viskar erotiska saker på Japanska i folks öron (som jag själv inte vet vad de betyder), spelar alla slags musikspel jag kan hitta och observerar alla söta utklädda människor. <3

Dock så var det länge länge sedan. :/

SvaraCitera
Hail
 Hail

Violine:

Dock så var det länge länge sedan. :/

🙁 -tröstar-

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hail:

🙁 -tröstar-

/cry.

Var dock på tvspelskonvent i helgen, var med i halo 3 turneringen och jag trooor att jag och Johannes kom tredje sist kanske... XDDD

Men vi hade aaaaldriiig spelat halo så go us!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera