Notifications
Clear all

Vem ska jag välja?

Topic starter

Ah, men claude jag som känner dig kan ju snacka lite serri här.

Han du vet vem jag menar har alltid stått vid din sida. I början när ni blev ihop eller efter du vet. Vet du hur mycket det lyste om dig då. Man mådde så himla bra bara utav att vara i din närhet för du mådde så jävla bra. Det var liksom han som gjorde att du kände så. Han var ju verkligen alltid där för dig. Och både du och jag vet att du hade jävligt kul när ni var med varandra. Han har ju blivit som en av närmre kompisar. Du är verkligen dig själv med honom. Han är stolt över att få vara din kille. Han snackar jämt om dig. Han vet allt om dig. Jag kan seriöst inte fatta vad du inte ser hos honom! Om han hade vart skit snygg så skulle ändå bara vart massa andra tjejer efter honom.

Till den där andra killen. VAD SER DU HOS HONOM?? Ett stort hår eller? Vet att du tycker han är snygg. Men liksom whats up whit the hår som är hur stort som helst? Han förtjänar inte att du ska göra slut med din kille!

Du gör som du vill och jag kommer alltid vara vid din sida hur du än gör och så. Men jag tycker du ska stanna hos han.

ReplyQuote
zannii

Harpyja:

Gör slut. Han förtjänar bättre än någon som dig.

Harpyja:

Men gosh. Resonemanget. Hon sa inte "han ser okej ut" och inte heller "Han är vacker i mina ögon" utan det var mer "han är inte snygg någonstans och nu är jag sugen på att knulla en som har utseendet på sin sida."

word..
tycker mest synd om pojkvännen

ReplyQuote
Topic starter

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote