man verkar arbetslös alt tjock
Jag vill köpa energidryck men med tanke på att min koffeinkonsumtion är enorm och mannen i affären senast sa väldigt förvånat "alltså... dricker du alla själv?" varpå jag ljög att min pojkvän dricker också, så vill jag inte gå dit 🙁 Jag ska nog skicka min BF!
chips lät gott, jag ska nog be honom köpa med lite chips till mig också.
TACK DUMMA MAN FÖR ATT DU KLANKAR NER PÅ MITT MISSBRUK DU HAR JUST FÖRLORAT EN KUND
Tycker inte jag, men andra tycker nog. Vill också köpa enbart chips.
framtidstron är död:
TACK DUMMA MAN FÖR ATT DU KLANKAR NER PÅ MITT MISSBRUK DU HAR JUST FÖRLORAT EN KUND
Ta det lugnt darling, han menade det ej så, han var nog bara orolig för att du dricker för mycket. Inte direkt så att han kan göra något åt det, eller hur?
Du har ju redan gått in i den affären med ovven? Är nog värre än att köpa chips på morgonen
Ensamvargen:
Ta det lugnt darling, han menade det ej så, han var nog bara orolig för att du dricker för mycket. Inte direkt så att han kan göra något åt det, eller hur?
🙁 men jag vill inte möta mitt eget missbruk, jag vill låtsas att det inte existerar, att jag bara köper koffeindrycker som vem som helst och inte alls har något problem. Nu kan jag inte gå in dit utan att konfronteras med mitt missbruk 🙁
skepparkrans:
med ovven?
vem?
isola:
vem?
overallen
framtidstron är död:
🙁 men jag vill inte möta mitt eget missbruk, jag vill låtsas att det inte existerar, att jag bara köper koffeindrycker som vem som helst och inte alls har något problem. Nu kan jag inte gå in dit utan att konfronteras med mitt missbruk 🙁
Vill du ha ditt koffein så får du nog ta och möta ditt missbruk tror jag.
Ensamvargen:
Vill du ha ditt koffein så får du nog ta och möta ditt missbruk tror jag.
Nää, ska skicka min pojkvän när han vaknar
Jag tänker fortsätta leva i förnekelse.
framtidstron är död:
Nää, ska skicka min pojkvän när han vaknar
Jag tänker fortsätta leva i förnekelse.
Jag vill också. Leva i förnekelse, över snön alltså, vågar knappt gå ut för att det är kallt som in i helvete.
Ensamvargen:
Jag vill också. Leva i förnekelse, över snön alltså, vågar knappt gå ut för att det är kallt som in i helvete.
Tss, kan knappast vara värre än här.