Aviseringar
Rensa alla

Vet ej vad jag ska göra?

Aznee
Ämnesstartare

Okej, såhär är det. Jag var på en fest nyligen där jag började prata med en skitsnygg tjej i paradellklassen. Hon är så jävla snygg men heller ingen slampa eller något utan en bra tjej. Dock så är jag kär i henne och hon är kär i mig. Vi är mer eller mindre ihop och vi har träffats några gånger efter skolan och haft sex. Hon vill dock ha ett jätteseriöst förhållande med mig och det vill jag med (Är 17 år). Dock så tror jag nog inte att min mamma kommer att vara så förtjust i att jag har träffat en tjej utan hon kommer nog tycka att jag är för ung. I min familj pratar vi heller aldrig känslor utan vi har liksom aldrig ens pratat om kärlek en enda gång vad jag minns. Jag har heller inte något syskon jag kan vända mig till. Därför tror jag aldrig jag skulle klara av att umgås med min flickvän hemma samtidigt som mamma och pappa är hemma.

Citera

Umgås hemma hos henne i stället om det är så jobbigt att ta hem en tjejMycket glad

SvaraCitera

Hej. Vart i samma situation. Du borde säga till nångång till din familj att du har en flickvänn (sedan x veckor/månader) nu och att hon är en underbar tjej som gör dig glad. Och att du undrade ifall det kanske vela nån dag träffa henne. Beroende på deras svar borde du låta dom träffa henne men endå ha koll och visa att du verkligen älskar henne och att detta betyder mycket för dig. Som du btw ej borde va rädd för å yttra. Medans så är du ba mer hoss henne.

SvaraCitera