Notifications
Clear all

Vi kommer att dö

Topic starter

Sit on my face:

Man vet aldrig, Usama har varit väldigt passiv den senaste tiden. Känner på mig att han laddar inför en attack.

en läcka :O 2012 nu ramlar puzzelbitarna ihop Binladen is back in black beard [cool]

ReplyQuote
Topic starter

Maya har ju haft rätt förr så de har säkert rätt den här gången också. Jag är inte rädd för döden och alla ska vi den vägen vandra någongång. Jag är inte speciellt orolig.

ReplyQuote

skumgummiboll:

Det stod 24 december

Tomten kommer krascha och slå sig sönder och samman denna dag , vore inte det undergången [cry]

ReplyQuote
Topic starter

Förhoppningsvis dör endast människan.

ReplyQuote
Topic starter

Sluta skrämma upp folk med det där, fasen [mad]

ReplyQuote
Topic starter

Och vem fan litar på indianer? Vi har redan visat vad vi tyckte om samejävlarna som försökte ta över vårat land

ReplyQuote

skumgummiboll:

2012, och jag kan inte låta bli att bli LITE JÄVLA nervös :O HJÄÄÄÄLP

Skönt om allt lidande äntligen tar slut och sånnt ju? 🙁

ReplyQuote

Jag tror som så här, att Mayaindianerna är likzom våra "admins" som bestämt allting som kommer att hända och som utför små test på oss, kan också kallas alienzzzzzz. Det är vad jag tror iaf.

Skulle vara störtskönt om vi en dag får allt det här förklarat för oss, att vi har blivit placerade i en fungerande värld och att dem endast satt oss här för att studera hur vi utnyttjar våra resurser. [love][love][love][love][love][love][love][love]

ReplyQuote
Topic starter

Anarkandi:

Förhoppningsvis dör endast människan.

Håller med. Människan är det enda djuret, förutom festingen, som lever på Jordens resurser likt en paracit utan att ge något egentligt åter.
Vore synd om allt liv på Jorden dör ut.

ReplyQuote
Topic starter

Lördagsöppet:

Vore synd om allt liv på Jorden dör ut.

Jepp, sen är det ju bara vi som förtjänar det, även om det finns undantag även bland människor. Hoppas det går att vända all undergång-utveckling.

Tror inte vi dör 2012 iaf.

ReplyQuote
Topic starter

Anarkandi:

Tror inte vi dör 2012 iaf.

Det tror inte jag heller även om det någon gång kommer att ske. Det är ju så snart. Men som sagt: Någon gång kommer det ju att hända.

ReplyQuote

passaro:

Deras kalender är jävligt intressant, faktiskt. Och den var rätt bra utvecklad för den tiden.

Ja, människan var mycket mer utvecklad förr! [y]

Men vi själar dör ju aldrig, eftersom vi är eviga andevarelser, evighetsvarelser!

Det är bara våra dödsdömda jordiska stofthyddor som dukar under...men vi får ju en ny kropp i vårt näst liv, i enlighet med vårt karmakonto... [wink]

ReplyQuote

Men gud så uttjatad dett var då!

Lev livet så länge det vara istället, varför bry sig när man ändå ska dö?

ReplyQuote
Topic starter

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote