Jag är 180 cm lång och väger ca 64 kg. Borde jag väga mer, eller hur mycket ska jag väga ? För jag ser väldigt smal ut och folk säger att jag är smal. Har för övrigt väldigt svårt att gå upp i vikt. Så skulle gärna vilja ha tips om hur man går upp i vikt.
Aiton:
Jag är 180 cm lång och väger ca 64 kg. Borde jag väga mer, eller hur mycket ska jag väga ?
Ja du borde väga mer.
Aiton:
För jag ser väldigt smal ut och folk säger att jag är smal. Har för övrigt väldigt svårt att gå upp i vikt. Så skulle gärna vilja ha tips om hur man går upp i vikt.
Ät mycket mat.
Sök tråd så går du nog upp i vikt.
Ät smör.
Det är inte så farligt.
Tänk på mig jag är inte färdigväxt och e 178cm ( typ 180 ^^) och väger ~~80 KG!!
för mycket väger jag
vad korta ni är
Jag fattar inte, du har ett normalt bmi, (lite underkant men wtf) Så länge du är nöjd med dig själv spelar det väl inte så stor roll då? Bara du inte går ner ngt är det ju lugna bullar ^^
majsoo:
Jag fattar inte, du har ett normalt bmi, (lite underkant men wtf) Så länge du är nöjd med dig själv spelar det väl inte så stor roll då? Bara du inte går ner ngt är det ju lugna bullar ^^
okej ;D
TjackLuder:
vad korta ni är
vad har det med saken att göra ?
Börja styrketräna så får blir du lite grövre i kroppsformen + att du får en snygg och vältränad kropp! 😉
du skulle nog behöva gå upp till minst 70 kg iaf, om man tänker på din längd. så du väger absolut inte för mkt, snarare för lite.
Köp gymkort i 6 månader och drick protein om du vill sen ät mat på bestämda tider och ät MYCKET.. sen voalla minst 10 kg garanterat..
89-116kg har jag gått upp sen jag började gymma... Ät och träna så får du resultat, finns inget som heter att man inte kan gå upp i vikt!