Aviseringar
Rensa alla

Vikt?

Pappbox:

Hon i videon

Gah, underbar tjäjja[blush]

SvaraCitera

timeisrunningout:

a. 45 minuter totalt kan ju vemsomhelst som inte jobbar mer än 12 h/dygn avvara.

fast jag skulle inte rekommendera att hon motionerar när hon svälter

herregud vilket monster

SvaraCitera
time
 time

mopsen:

fast jag skulle inte rekommendera att hon motionerar när hon svälter

Fast om du kollar igenom så rekommenderade jag hälsosam motion TILLSAMMANS med regelbundna måltider. Absolut inte om hon svälter.

SvaraCitera

timeisrunningout:

otion TILLSAMMANS med regelbundna måltider. Absolut inte om hon svälter.

vi båda vet att detta är någon som precis gått in i ätstörningarnas störning

allt motstånd är lönlöst

SvaraCitera
time
 time

mopsen:

allt motstånd är lönlöst

Och allt försök till motstånd är värt det.

Jag blev frisk. Sluta hindra andra bara för att du inte kan.

SvaraCitera

timeisrunningout:

Jag blev frisk. Sluta hindra andra bara för att du inte kan.

kapacitet och vilja är två helt olika saker. jag kan om jag vill.

SvaraCitera
Sa4m
 Sa4m
Ämnesstartare

Jag ville bara säga tack för alla svar. Jag uppskattar det, även om det kanske inte alltid var vad jag ville höra men uppskattar det ändå. Ska försöka ta det till mig, och som sagt tack för att någon ens svarade. Man kanske faktiskt kan anförtro grejer här som man inte kan prata med andra om, så tack iallafall

SvaraCitera

mopsen:

kapacitet och vilja är två helt olika saker. jag kan om jag vill.

att du inte vill lär ju bero på din sjukdom. Du kan inte eftersom du inte vill eftersom din sjukdom säger att du inte vill. Sluta sprid ätstörningstänk, tack p förhand

SvaraCitera

elverpigen:

Du kan inte eftersom du inte vill eftersom din sjukdom säger att du inte vill.

jag vill inte eftersom jag lever i ett skede i mitt liv där jag inte behöver fokusera på att söka lyckan. en vild ungdom som jag kan titta tillbaka på är det jag kommer att ha. där jag levt och blivit behandlad som en gud.

SvaraCitera

ja precis. Lev osunt för man lever ju ändå bara en gång. Heja heja.

SvaraCitera

Svält dig inte, ät inte så lite på en dag! Jag har börjat äta mer än jag gjorde förut, men har blivit smalare. Hur? Jag går till skolan varje dag, jag går fort i ca en kvart på morgonen och på väg hem går det lite segare, kanske 20 minuter.

Man går ner på stan, går hem från stan, handlar etc (stad med gångavstånd till det mesta). Cyklar också när vädret tillåter. Vardagsmotion kan man komma långt med, det kan jag lova! Om du tar buss eller liknande så går det nästan alltid att hoppa av en station tidigare. Om du vill jobba på smidighet, balans och vighet funkar yoga sjukt bra. Det är askul också och kan tränas av allt från nybörjare med ryggproblem till eliter!

Men svält dig inte, det är inte värt det. När du mår bättre och äter bättre kommer du inse vilken fantastisk värld matvärlden är, haha. [blush] Ät allt du älskar och ät det regelbundet, bakar du in träningen i vardagen är det lugnt. Ta hand dom dig!

SvaraCitera