Aviseringar
Rensa alla

Vikt..

Xuzkie: Män är uppbyggda på ett sätt och kvinnor på ett annat med OLIKA, och OLIKA mycket utav var beståndsdel som grund.

Galen

sluta spy ut dig bs för övrigt, langa fram lite källor om du nu ska vara seriös.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Galen

sluta spy ut dig bs för övrigt, langa fram lite källor om du nu skaarrow-10x10.png vara seriös.

Aww du kommer aldrig att lita på mig.. Galen Du hånar baraarrow-10x10.png vad jag skriver Ledsen Men du måste veta att män är längre än kvinnor, kvinnor har annan muskulatur än vad män har. Liksom, om man raddar upp 20 st 10 åringar med 10 st pojkar och 10 st flickor. Och dessaarrow-10x10.png två grupper kör armbrytning mot varandra... Så vinner de flesta pojkarna.

Jääävligt kasst exempelarrow-10x10.png och mycket hånfullt Galen Men vad jag menar är att kvinnors och mäns kroppar är inte identiskt byggda mellan könen. Ingenarrow-10x10.png kropp är förövrigt identisk. Men mellan könen är det stor skillnad än vad det är mellan samma kön.

P.S Vad är "bs"?

SvaraCitera

Xuzkie: Men du måste veta att män är längre än kvinnor

vi har pratat om personer med samma längd hela tiden..............................

Xuzkie: Liksom, om man raddar upp 20 st 10 åringar med 10 st pojkar och 10 st flickor. Och dessa två grupper kör armbrytning mot varandra... Så vinner de flesta pojkarna.

när ungar är 10 år är de jämnstarka, eventuellt är till och med flickorna starkare (yes, deras växtspurt kan börja tidigare etc)
så sluta snacka goja tack.

radar man upp 20 20-åringar är killarna dock starkare.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

vi hararrow-10x10.png pratat om personerarrow-10x10.png med samma längd hela tiden..............................

när ungar är 10 år är de jämnstarka, eventuellt är tillarrow-10x10.png ocharrow-10x10.png med flickorna starkare (yes, deras växtspurt kan börja tidigare etc)
så sluta snacka goja tack.

radararrow-10x10.png man upp 20 20-åringar är killarna dock starkare.

Man måste läsa. Galen

Vad som syftades på var principen... Män och kvinnor är olikaarrow-10x10.png. Som du själv skrev... flickornas ...börjar tidigare. Och vi pratar om en man med 165 vs kvinna med 165. Vad jag skrev var att män är längre än kvinnor i genomsnitt. Men vi skriver om 165 cm på trådskaparen och skev en skillnad på män och kvinnors genomsnittshöjd som inte har någonting med personen som skrivs om. Jag vill bara förklara att kvinnor och mäns kön är olika. Blink

Men har skrivit samma sak nu i säkert 6 inlägg så ska sluta nu. Men män och kvinnor är olika bevisligen. Och därför så skall kvinnor enligt "kunnande" väga mindre än män för att må väl. Tro mig, snälla. Glad

SvaraCitera

Xuzkie: Men har skrivit samma sak nu i säkert 6 inlägg så ska sluta nu. Men män och kvinnor är olika bevisligen. Och därför så skall kvinnor enligt "kunnande" väga mindre än män för att må väl. Tro mig, snälla.

ja och inte en enda källa har du lyckats få fram under tiden.

SvaraCitera
Stabil

använd någon kaloriräknarapp, typ myfitnesspal

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kön är olikaarrow-10x10.png. Det är därför ordet finns. Annars så hade allaarrow-10x10.png sett likadana ut ocharrow-10x10.png Kön hade ej funnits.

Men jag ger upp Ledsen Jag är antagligen kass på att förklara något hyfsat logiskt utan att jag måste länka Wikipedia länkar för att få någon att lita på vad jag skriver... Skaarrow-10x10.png minnas att skriva det tillarrow-10x10.png Obama nästa gång han ska hålla tal inför presidentvalet... annars kommer ingenarrow-10x10.png att tro honom Gråter

Man bör äta näringsämnen för att överleva!

-NEJ! Du har ingenarrow-10x10.png källa på det.

Nae nu vart jag löjlig, ber om ursäkt... Men hoppas att du intearrow-10x10.png tycker illa om mig Ledsen

Blivande_japan:

ja och intearrow-10x10.png en enda källa har du lyckats få fram underarrow-10x10.png tiden.

Fick fram en källa!  http://sv.wikipedia.org/wiki/K%C3%B6n
Välj själv på om du litar på den.

SvaraCitera

Xuzkie: Fick fram en källa!  http://sv.wikipedia.org/wiki/K%C3%B6nVälj själv på om du litar på den.

på vilket av svamlet du slängt ur dig?
citera gärna osv.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

på vilket av svamlet du slängt ur dig?
citera gärna osv.

Nae strunt samma.

SvaraCitera