försöker gå ner i vikt o undrar vilka hjälpmetoder det finns. hur gör ni när signalen slår er i tanken att det är dags att bli smal? kom med era tips o förslag.
Men du är smal, och behöver inte gå ner i vikt. Eller vill du bara föra en diskussion om det?
Lillen17:
Men du är smal, och behöver inte gå ner i vikt. Eller vill du bara föra en diskussion om det?
hehe hur vet du att jag är smal?
om det är profilbilden som får dig att tro att jag är smal så njaa 😛
Aha..din bild litas lite då?
Lillen17:
Aha..din bild litas lite då?
alltså bilden togs lite för över 2 månader sen så lite har kroppen förändrats
Okej...det ända jag ser när det gäller att gå ner i vikt, är att röra sig dagligen och äta sunt.
Lillen17:
Okej...det ända jag ser när det gäller att gå ner i vikt, är att röra sig dagligen och äta sunt.
Okej det är alltså ditt tips?
Jag som kille kan säga att du definitivt INTE behöver banta. Tycker du är perfekt som du är. Jag fattar ärligt talat inte varför många tjejer tror att vi killar vill ha tjejer som ser ut som benrangel. Tycker det är bra mycket snyggare att tjejer får "kvinnliga former" om du förstår vad jag menar.
Make Sweden Great Again:
Jag som kille kan säga att du definitivt INTE behöver banta. Tycker du är perfekt som du är. Jag fattar ärligt talat inte varför många tjejer tror att vi killar vill ha tjejer som ser ut som benrangel. Tycker det är bra mycket snyggare att tjejer får "kvinnliga former" om du förstår vad jag menar.
förstår precis vad du menar och det tackar jag för är inte ute efter killarnas åsikter kring om jag är smal eller fet tycker bara allmänt att jag är för tung när jag ska gå ner på knä för att mata djuren hehe 😛
Själv använder jag T3:). Rekommenderar att räkna kalorier om du verkligen bryr dig.
GigaChad: Rekommenderar att räkna kalorier om du verkligen bryr dig.
hur räknar man kalorier? förstår ej sorry om jag låter så dum.
agnesberg:
hur räknar man kalorier? förstår ej sorry om jag låter så dum.
Ladda ner en app som är till för det som ”MyFitnessPal” scanna och väg allt och lägg in det där.
T3 är doping som ökar ämnesomsättningen