1. Ha sjukt mycket sex
2. Bli aldrig tillsammans
3. Försvara ståndpunkter med våld
Mawns:
1. Gör
2. Det
3. Inte
mm
SaltaKätzchen:
Det leder bara till att det blir ett oseriöst syndigt fjortis kk förhållande som bara går ut mer och mer på enbart sex och tar slut.
Jag menade ju efter man har blivit tillsammans såklart! Klart man ska ha mkt närhet i ett förhållande..
SaltaKätzchen:
1. Inget sex förens ni är gifta och ska skaffa barn.
Omg såg inte att du va en sån där kristen och jobbig jävel . Good luck med att leva i celibat tills du e 30
klaris:
för att själv må bra/ vara lycklig/ tillfreds med sitt liv?
yoga/yoga/yoga
blondieyou:
Good luck med att leva i celibat tills du e 30
Det finns nog ingen för mig endå, kommer att vara oskuld hela livet hur som hellst. 🙁
blondieyou:
Klart man ska ha mkt närhet i ett förhållande..
Men det får gå för långt, för då blir det ju till slut bara ett snuskigt-förhållande. 🙁
I en del förhållanden så är det ju så att den enda säger att den måste ha sex, annars gör den slut, och det är fel. Då handlar det ju bara om sex. 🙁
1. wow
2. tibia
3. cs
1. skaffa en flicka som min
2. skaffa en flicka som min
3. skaffa en flicka som min
SaltaKätzchen:
Det finns nog ingen för mig endå, kommer att vara oskuld hela livet hur som hellst. 🙁
Varför skulle du va det? finns alltid någon för alla, du e bara 17år och ska inte tänka så redan..
SaltaKätzchen:
I en del förhållanden så är det ju så att den enda säger att den måste ha sex, annars gör den slut, och det är fel. Då handlar det ju bara om sex.
extremt omogna förhållanden isåfall, så va d när man va yngre kanske men om man är i ett vettigt förhållande är d inte så.
blondieyou:
Varför skulle du va det?
Alla har redan träffat någon utom jag. I min klass på ca 32 elever var jag den enda som aldrig kysst någon, aldrig varit ihop med någon osv. Det var jobbigt. Och jag undrar om det verkligen finns någon för mig då. 🙁
blondieyou:
finns alltid någon för alla,
Men tänk om jag aldrig hittar henne då? 🙁
blondieyou:
du e bara 17år och ska inte tänka så redan..
Fyller 18 om ca en månad. Och jag var ju som sagt ensam i klassen, och alla i klassen var dessutom ett år yngre än mig, och det verkar som att alla andra redan har träffat någon ju.
Tråden låst på grund av inaktivitet