Aviseringar
Rensa alla

Vilka är fulla/påtända just nu tråden.

older comments

Ämnesstartare

respons:

Dagen efter var det mest ett "ja, jo, omoget av dig. Vi vet att du är smart nog att inte göra om det", ungefär, och en och annan spydig kommentar kring det hela de gånger anekdoten tagits upp de följande åren.

oj, skönt. jag tror att min pappas reaktion hade sett ut ungefär på det där viset, då han själv var en del av easy rider-generationen, men min mor arbetar inom socialen och de personer hon ser som har tagit droger har det ju gått rätt illa för, samtidigt som hon inte har några erfarenheter av något annat än cannabis (som hon, likt clinton, påstår sig aldrig ha tagit mer än munbloss av).

jag hoppas att vi inte blir som våra föräldrar när det gäller sådant här.

respons:

Var sjukt länge sedan jag trippade nu, men vill minnas att jag alltid blev lite illa till mods när det fanns en sitter i närheten, även om syftet var motsatsen. Blev alltid angstig över hur påfrestande jag/vi var för personen och blev alltid lugnare om alla var på samma nivå.

det var samma för mig i början, smådumma tankar om mig själv som en ansvarstagande person oavsett tillstånd. fast min kompis som brukar sitta jobbar numera på ett dagis, så jag känner inte längre att det är möjligt att vara allt för påfrestande för honom.

SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker för övrigt att våra avatarer gör sig otroligt passande nu.

SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

jag hoppas att vi inte blir som våra föräldrar när det gäller sådant här.

Haha nä. Eller alltså, jag hade nog inte agerat annorlunda om min femtonåriga son berusade sig såpass, men kanske kring 18-årsåldern och framåt.

iosib:

fast min kompis som brukar sitta jobbar numera på ett dagis, så jag känner inte längre att det är möjligt att vara allt för påfrestande för honom.

[bigsmile]

iosib:

tycker för övrigt att våra avatarer gör sig otroligt passande nu.

Ja, nostalgiade lite och insåg att jag hade Gagarin här ett tag 2008. Fint att vi matchar varandra. [party]

SvaraCitera
Ämnesstartare

I can be your hero babeeee!
Do you know do you know!

Enrique! I LOVE YOU.

SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej det verkar ju som att jag är aspackad.
Älskar egentligen inte Enrique.
Och är relativt nykter nu.
Lite efterfull kanske.

SvaraCitera
Turre

Sitter med en splirre för tillfället

SvaraCitera

Sitter för tillfället och lirar lite gitarr och dricker groggar.

SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

så är jag superclean idag

Denna post får inte gå osedd, kärlek till denna kille! [love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

I'm maddafacking bängg

SvaraCitera
older comments