Aviseringar
Rensa alla

Vilka är fulla/påtända just nu tråden.

latest comments older comments

Ämnesstartare

come on[rolleyes] gör mig lite avundsjuk.


   
Citera

SelfNavigator:

verkligen? är han ett fan av svamp eller? [cute]

Haha... Nja första gången han trippade (i lördags) så hade han rökt innan han också. Men ja, han är definitivt ett fan [bigsmile]


   
SvaraCitera

La Bella_:

2000-- In your faces[cool][cool]

Frågetecken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gitarrfreak:

Frågetecken.

Inlägg 2000*[bigsmile]


   
SvaraCitera

La Bella_:

Inlägg 2000*[bigsmile]

Jaha [bigsmile] Now I get it. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gitarrfreak:

Haha... Nja första gången han trippade (i lördags) så hade han rökt innan han också. Men ja, han är definitivt ett fan [bigsmile]

haha härligt! [bigsmile]

du själv då, testat svamp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gitarrfreak:

Ja, tidigare än så kan jag ändå inte knarka, föräldrarna måste somna. Dom lägger sig väl vid 11-12 men jag vill inte riskera något *Noja*

okej, fan va najs =) då skyndar jag mej iväg nu :D..

Gitarrfreak:

Han sa att det inte var dunder precis, men mycket bättre än det hasch han sålt mig tidigare idag. Jag är lite osäker på mängden jag fick dock... Jag har hört att en femma gräs ska fylla upp en snusdosa ungefär, och jag fick kanske halva full med weed.

okej, ja det borde iaf duga alldeles utmärkt :). har du köpt hasch tidiare idag också? men om det var finstrimlat så kan det nog vara 5g iaf, försök hitta nått i hemmet som väger ungefär 5g 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gitarrfreak:

Jaha [bigsmile] Now I get it. [smile]

[bigsmile][bigsmile][rolleyes][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SelfNavigator:

ska stoppa i mej lite svamp strax... ska trippa sönder min skalle fan

vad för svamp? hur mkt?


   
SvaraCitera

BraiiN:

okej, fan va najs =) då skyndar jag mej iväg nu :D..

King [bigsmile]

BraiiN:

okej, ja det borde iaf duga alldeles utmärkt :). har du köpt hasch tidiare idag också? men om det var finstrimlat så kan det nog vara 5g iaf, försök hitta nått i hemmet som väger ungefär 5g 🙂

Nej, jag vet inte varför jag skrev det. Fan, jag editerade typ 10 sekunder efter jag skickade iväg inlägget, du var snabb! [bigsmile]

Jag vet inte av nåt som väger 5g, och jag har inte så bra uppskattningsförmåga att jag skulle kunna känna skillnad på ett gram hit eller dit, tyvärr [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har köpt hasch idag... vill ha det nu! [badgrin] så man får väl köpa nytt till helgen [wink]


   
SvaraCitera

La Bella_:

[bigsmile][bigsmile][rolleyes][blush]

Du är ju trots allt blond, så du är förlåten [smile] Du kan ju inte rå för att du är dum [bigsmile] [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gitarrfreak:

Nej, jag vet inte varför jag skrev det. Fan, jag editerade typ 10 sekunder efter jg skickade iväg inlägget, du var snabb!

haha okej, självklart är jag snabb jag har ju inte rökt idag :D.

Gitarrfreak:

Jag vet inte som väger 5g, och jag har inte så bra uppskattningsförmåga att jag skulle kunna känna skillnad på ett gram hit eller dit, tyvärr

nja kan vara svårt om man inte har nått att jämnföra med. sök lite på fb. tror det finns nån tråd där angående vad saker i hemmet väger 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typlinda:

har köpt hasch idag... vill ha det nu! så man får väl köpa nytt till helgen

du behöver väl knappast röka allt nu? om du vill ha till helgen också? fast du kanske är som mej och röker varje dag tills det är slut =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gitarrfreak:

Du är ju trots allt blond, så du är förlåten [smile] Du kan ju trots allt inte rå för att du är dum [bigsmile] [love]

Nej det är svårt att vara bland de smartaste i klassen[cry]

typlinda:

har köpt hasch idag... vill ha det nu! [badgrin] så man får väl köpa nytt till helgen [wink]

Typ fjortis


   
SvaraCitera
latest comments older comments