Aviseringar
Rensa alla

Vilka är fulla/påtända just nu tråden.

latest comments older comments

Ämnesstartare

fan va natten gick fort:) först gled man med polarn till macken och tvinga i sig en korv, sen till han och lira lite rally på xbox. Sen vid 6 tiden så hörde 2 brudar av sig som jag hade skrivit sms till att dom skulle säga till när dom vakna och komma förbi.. Så bjöd vi varsin brud på en 0,2.. Så satt vi där och snacka som satan till 12 tiden tror jag väl, så dom skippade skolan.. Så for alla hem och ska väl dit om nån timma igen, hans morsa skulle komma förbi.
fortfarande 1g kvar nästan:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

75mg atarax i hopp om att bli lite smådåsig så jag kanske kan sova igenom denna dagen och natt. Godnatt


   
SvaraCitera

BraiiN:

75mg atarax i hopp om att bli lite smådåsig så jag kanske kan sova igenom denna dagen och natt. Godnatt

Shit, sova nu? Du måste ha ställt om dygnet rejält borta i Thailand.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gitarrfreak:

Shit, sova nu? Du måste ha ställt om dygnet rejält borta i Thailand.

kan inte somna men dygnet har jag nog inte ställt om så värst. Vill bara somna så jag kan få slippa detta trista skitliv och få drömma lite, drömma e skojj :).. Blir nog lite mer atarax nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bugg?


   
SvaraCitera

BraiiN:

kan inte somna men dygnet har jag nog inte ställt om så värst. Vill bara somna så jag kan få slippa detta trista skitliv och få drömma lite, drömma e skojj :).. Blir nog lite mer atarax nu.

Aaah, okej. Sov sött!


   
SvaraCitera
latest comments older comments