Resolving Social Conflicts av Kurt Lewin skall jag gräva ned mig i inom en snar framtid.
Maxwinner:
Bound For Glory av Woody Guthrie.
Denna har man sneglat åt, bra skit?
dazed:
Denna har man sneglat åt, bra skit?
bra skit
Maxwinner:
bra skit
Mm blev påmind om den häromdagen när jag lyssnade igenom Live 1975-1985 när bruce introducerade this land is your land med ett tal om den, nu har jag två stabila rekommendationer med andra ord
skynda att älska skriven av alex schulman
bra, men inte så bra jag trodde den skulle va
Ariska idoler
"Sexologi", P.O. Lundberg och Lotta Löfgren-Mårtensson!!! Kursbok!!!
The Dirty Life And Times Of Warren Zevon, Collected Poems by Arthur Rimbaud, Fear And Loathing In Las Vegas, The Catcher In The Rye, On The Road, och Psykologins Grunder!
Hål i huvudet av Jenny Jägerfeld
Popbok
Liseys story av Stephen King.
Feminism av Lena Gemzöe + Kvinnopolitiska Nyckeltexter av Johanna Esseveld, Lisbeth Larsson.
försökte hitta bra källor på vilka paragrafer som är relevanta när det kommer till ämnet jag ska behandla i min b-uppsats (medvetandefilosofi) på nätet, men upptäckte att det är nödvändigt för mig att skapa min egen bild, så läser hela:
Lånade den av herr skägg. Hittills mkt nöjd.
dzjugasjvili:
försökte hitta bra källor på vilka paragrafer som är relevanta när det kommer till ämnet jag ska behandla i min b-uppsats (medvetandefilosofi) på nätet, men upptäckte att det är nödvändigt för mig att skapa min egen bild, så läser hela:
Får ni inte benhårda mallar för det?
Gökboet av Ken Kesey.
manul:
Får ni inte benhårda mallar för det?
nä, det är faktiskt rätt jättefritt. jag har nämnt mitt ungefärliga ämne för min handledare, och hon sa att det lät som en bra riktning. enligt rekommendationen borde jag hålla mig till en textmassa motsvarande två eller max tre artiklar, så om jag väljer ut cirka tjugo paragrafer ur boken som behandlar samma ämne, samt en artikel som motsäger resonemanget, är själva omfattningen oproblematisk.