höna:
har läst. sjukt bra. har läst fler, men sämst på namn på böcker alltså, och var typ 2 år sen lr något.
Mm kommer ihåg att jag läste den på en och halv dag vilket är en imponerande koncentration på läsningen då dazed blivit lite av ett dampbarn på gamla dar.
Musiken innehåller också vissa pärlor, tidigare ville jag inte erkänna det då var farsans musik.
dazed:
Mm kommer ihåg att jag läste den på en och halv dag vilket är en imponerande koncentration på läsningen då dazed blivit lite av ett dampbarn på gamla dar.
Musiken innehåller också vissa pärlor, tidigare ville jag inte erkänna det då var farsans musik.
skillat. då ere ju typ 24/7. den är väl ändå rätt tjockkkk.
är fan ej inlyssnad förutom
jag trivs bäääst i ööpna landskap
och
sextiosju, sextiosju, vart har du tagit vägen nuuu
lol
höna:
skillat. då ere ju typ 24/7. den är väl ändå rätt tjockkkk.är fan ej inlyssnad förutomjag trivs bäääst i ööpna landskapochsextiosju, sextiosju, vart har du tagit vägen nuuulol
Nja kanske 6-7 timmar läsning totalt.
höna:
är fan ej inlyssnad förutom
Lyssna på Kitsch
läsa böcker
är inte min grej
har en hel hög jag borde plöja mig igenom
hur gör man?
Jag har inte ens tid att läsa studentlitteraturen ... Eller jo, jag läser min egen bok då tillfälle ges ..
Två böcker."Invandrana av Wilhelm Moberg" och Stalin Den röde tsaren och hans hov.
,
Against the gods.. studielitteratur
Fågeln som vrider upp världen har jag för mig att den heter
purpurfärgen
Avslutade precis Cirkeln, mycket bra
Ska få tag på nästa i serien nu tänkte jag!
Precis börjat på Cirkeln.
började på och läste ut denna idag:
har nu börjat på:
körkortsboken
väldigt välskriven, många filosofiska tankar, man sugs in i stämningen från första sidan osv
Intressant skit osv