Det är så härligt att vara kär. Har inte varit det på jättelänge, hur blir man kär i någon?
Gillar den känslan liksom, att bara tänka på en viss person hela tiden, fjärilar i magen så fort man ser den mm..
det är ju bara jobbigt särskilt när det är omöjligt
man horar inte ut sig, emolicious
Det är bara kul att vara kär när kärlekekshelvetet besvaras och inte går och horar med någon annan.
Inget man styr
OF 5:
är ju bara jobbigt särskilt när det är omöjligt
ah då är det inte kul. 🙁
mopsen:
emolicious
lol
Kittieh:
lol
r u?
Kittieh:
Gillar den känslan liksom, att bara tänka på en viss person hela tiden, fjärilar i magen så fort man ser den mm..
hmm orka vara så beroende av någon
Harpyja:
Det är bara kul att vara kär när kärlekekshelvetet besvaras och inte går och horar med någon annan.
jo, precis. 🙁 men om den är besvarad så är det nice. så vill bli kär i någon som kan bli kär i mig.
Harpyja:
så sant
Kittieh:
Det är så härligt att vara kär.
Kittieh:
hur blir man kär i någon?
om det vet första måste du väl veta det andra?
Det är bara kul när personen visar intresse. Sen när personen slutar visa intresse och ignorerar OCH INTE SVARAR PÅ ENS MEJL ELLER SMS DÅ, DÅ ÄR DET INTE SÅ KUL LÄNGRE
Hora.
mopsen:
r u?
no.
trexo0:
hmm orka vara så beroende av någon
tycker inte att jag är beroende av någon när jag är kär, bara om man är en stalker är man det.
värdeuppgift:
om det vet första måste du väl veta det andra
nä. och var inte 100% seriös, förstod väl att det skulle finnas folk här som inte fattade det. 🙁
kommer när det kommer