Aviseringar
Rensa alla

Vill ha flickvän


Ämnesstartare

Jag vet inte varför jag registrerade här men detta är nog varför! Kan någon ge mig tips på var man kan få en flickvän i åldern 14-17 i Stockholm? Trött på singellivet och en gamer flickvän låter trevligt! Jag låter säkert jätte pedo och desperat nu och förlåt för det! Men jag vet inte vad jag ska göra.


   
Citera
reben

man träffar tjejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg hej vill du vara min flickvän?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vänta några år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är alla bra svar! Men ärligt, finns det något lätt sätt att HITTA tjejer på som gillar typ spel? Det finns liksom ingen samlingsplats för sånna som jag känner till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lademirion:
Det är alla bra svar! Men ärligt, finns det något lätt sätt att HITTA tjejer på som gillar typ spel? Det finns liksom ingen samlingsplats för sånna som jag känner till

Det finns inga såna tjejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingefära:

Det finns inga såna tjejer

Bra att veta, tack


   
SvaraCitera

Finns väl spelforum och dylikt? Borde finnas en och annan tjej där


   
SvaraCitera

Jag spelade i princip ingenting när jag träffade min pojkvän (som är mycket spelintresserad). Han introducerade spel på x-box baserat på vad för filmer å så jag gillade och frågade innan "om du fick bestämma, hur skulle ditt spel se ut då?"
Idag har jag mina favoritspel både på Xbox och pc och jag spelar rätt mycket i perioder.

Så även om en tjej inte är någon gamer när ni träffas så är det ingenting som säger att hon inte kan bli det Glad börja snacka med tjejer på din skola eller internet (träffade min pojkvän via nätet).

Lycka till Glad


   
SvaraCitera
Kudhos

slut på lagret, sorry grabben. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lär du dig bemästra tekniken att trycka ner för att sedan lyfta upp så är det bara att du pekar på den du vill ha sen. 


   
SvaraCitera
time
 time

Lademirion: Jag låter säkert jätte pedo 

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera

Lademirion: Kan någon ge mig tips på var man kan få en flickvän i åldern 14-17 i Stockholm?

Synd att du bor i Stockholm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

auktionera ut dey


   
SvaraCitera
bcsc
 bcsc

Lademirion:
Det är alla bra svar! Men ärligt, finns det något lätt sätt att HITTA tjejer på som gillar typ spel? Det finns liksom ingen samlingsplats för sånna som jag känner till

Synd att jag är för gammal för dig då:/ jag gillar spel 🙂 men det finns nog många andra tjejer som gillar spel 😉


   
SvaraCitera