patrick bateman:
haha trög eller? är ingens val. man måste, så säger bara idioterna. man får ju inget jobb annars och man kan inte plugga vidare annars
nej, man måste inte. är väll ditt problem hur du gör med jobb och skola sedan. ditt liv, dina val, sluta gnäll 😛
Miceparade:
Ska inte till skolan förrns nästa vecka. OCH UNDERVISA UHUHAHAHA
ska du undervisa? är det kul?
dazed:
Hm jo det är det, men nu såg jag såg stefan livs tröjhissning i kinnarps arena live på svtplay så nu blev jag mer som gladsorgsen i stället. Jag tror det är bättre. Ryser fortfarande lite.
haha det stämmer, var idag ja. lite coolt. kanske borde sett det faktiskt men glömde av det. får kika sen på det
Dan_the_ironman:
mm, mkt pengar.
tosen kronor
Lounge:
nej, man måste inte. är väll ditt problem hur du gör med jobb och skola sedan. ditt liv, dina val, sluta gnäll 😛
man måste visst. är inte alls mitt problem. påverkar alla vad jag gör så sluta gnäll du
patrick bateman:
man måste visst.
"Måste jag gå på gymnasiet?
Nej, gymnasieskolan är en frivillig skolform och vänder sig i första hand till ungdomar som just avslutat sin utbildning i grundskolan."
patrick bateman:
tosen kronor
k
patrick bateman:
haha det stämmer, var idag ja. lite coolt. kanske borde sett det faktiskt men glömde av det. får kika sen på det
Och se hans typ 4-årige son hissa upp tröjan var ju lite makabert.
patrick bateman:
jag träffar bara töntar och skapar inte direkt några relationer med dem. lär mig ingenting heller
Så du säger att varje person i din skola är töntar?
Och ärligt du lär dig inget alls? 🙂
Lounge:
"Måste jag gå på gymnasiet?
Nej, gymnasieskolan är en frivillig skolform och vänder sig i första hand till ungdomar som just avslutat sin utbildning i grundskolan."
lol. sluta kopiera wiki
Dan_the_ironman:
k
i
dazed:
Och se hans typ 4-årige son hissa upp tröjan var ju lite makabert.
oj gjorde han? coolt
Barbienele:
Så du säger att varje person i din skola är töntar?
Och ärligt du lär dig inget alls? 🙂
jao de flesta, inte alla. finns vissa snälla men de är typ skol-snälla. inget mer. kanske lär mig nåt men inte mycket. kan lika gärna läsa böcker
patrick bateman:
ska du undervisa? är det kul?
Det ska jag. Både roligt och inte roligt.
patrick bateman:
oj gjorde han? coolt
Mm det var väl fint antar jag. Rysningar fick man iaf.
patrick bateman:
lol. sluta kopiera wiki
tyst merej pattan
Miceparade:
Det ska jag. Både roligt och inte roligt.
coolt. ok, hoppas det blir någorlunda skoj då iaf
dazed:
Mm det var väl fint antar jag. Rysningar fick man iaf.
jo kan tänka mig detta
Lounge:
tyst merej pattan
hahahahaha ägd
kennyman:
nej faktiskt tycker det är skönt att vara tillbaka till lite rutin.
kennyman:
max 2 lektioner dom andra dagarna
Ja, precis. 2 lektioner låter riktigt skönt... 🙂
Vet inte hur poppis det är att säga detta men jag njuter av att vara i skolan faktiskt. Det är för att man får träffa sina kompisar varje skoldag och lärarna är schyssta.