Aviseringar
Rensa alla

Vill ni veta?

Ämnesstartare

Hjärtlös:

Så är det för mig också!

[y]

SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Man kan ju kramas! Prat är överskattat.

[bigsmile] [love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

[bigsmile][love]

[wink]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Hade dock inte funnits några fordon då? Smart thinking there sir.

Öh, varför inte?

SvaraCitera
Tyrael

Renesmee:

Öh, varför inte?

För att om alla vart blinda hade ingen kunnat sätta ihop en bil? [y]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

För att om alla vart blinda hade ingen kunnat sätta ihop en bil?

Mm, men tänkte mest att kanske alla blir blinda imorgon. Då finns fortfarande bilar kvar. Tror inte det kommer hindra någon från att fortsätta köra bil, = olyckor.

SvaraCitera
Tyrael

Renesmee:

Mm, men tänkte mest att kanske alla blir blinda imorgon. Då finns fortfarande bilar kvar. Tror inte det kommer hindra någon från att fortsätta köra bil, = olyckor.

Tror du att folk kommer sätta sig i bilen imorgon om de blir blinda idag?

Du är för rolig xD

SvaraCitera
Ämnesstartare

Bryr mig inte nämnvärt mycket om hur någon ser ut, om dom är kvinna eller man eller om dom är homosexuella eller bisexuella eller transsexullea. Det är inte så att det skulle förändra dom om man fick reda på något sådant.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Tror du att folk kommer sätta sig i bilen imorgon om de blir blinda idag?

Ja, man har väl ett jobb att sköta även om man är blind. Mehe.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Tror

Renesmee:

Ja,

kraamisz:

ÄNDRAT 2011-02-01 12:44
ignorera det där om att det vore bättre om alla var blinda. det här inlägget handlar om internet.

Exiled:

Det är inte så att det skulle förändra dom om man fick reda på något sådant.

[y]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, för hon kanske skriver som om hon vore trång och ha rejäla dunkar, då blir man ju såklart väldigt sugen på henne. Sen kanske man bestämmer sig för att träffas, och då märker man att hon bara har två par lingon och det därnere hänger som tröjarmen på en trollkarl, då blir man såklart väldigt besviken[sad]

SvaraCitera

Antingen ska man få en bild på personen direkt,
eller så ska man inte få någon bild alls då man säkert redan fantiserat ihop en och blir besviken.
Men det kan vara viktigt med en bild på personen så att man vet att den är vem den utger sig för att vara.
Själv chattade och snackade jag i telefon med en kille jättelänge, som sa sig vara 14. Till sist krävde jag en bild på honom, och vad får jag. En bild på en man som ser ut att vara 40. Hemskt.

SvaraCitera

^
alltså hade han lurat mig hela tiden. äckliga människa.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det kan vara bra att ha ansikte på personen man pratar med. Känns tryggare då.

SvaraCitera
Ämnesstartare

szfgjdf:

alltså hade han lurat mig hela tiden. äckliga människa.

ok, sånt är hemskt. Men hörde du inte på rösten att han inte var 14??

szfgjdf:

Antingen ska man få en bild på personen direkt,
eller så ska man inte få någon bild alls då man säkert redan fantiserat ihop en och blir besviken.

ja, det är inte roligt att få en bild efter typ flera veckor, om man har snackat mycket och så.

szfgjdf:

Men det kan vara viktigt med en bild på personen så att man vet att den är vem den utger sig för att vara.

inte om man inte har tänkt träffas?

SvaraCitera