timpeltt:
Vågar fan inte
Då blir det svårt. Tycker du ska våga ändå. Testa! Känns det inte bra är det ju bara att ta bort kontot.
S3ON:
Varför kan du inte snacka med tjejer?
Har jag inte sagt. Lät som att du inte kan prata med killar
timpeltt:
Har jag inte sagt. Lät som att du inte kan prata med killar
Men om jag var en kille för en natt så... skulle vi kunnat prata? Varför hade vi inte kunnat pratat om jag var tjej?
S3ON:
Men om jag var en kille för en natt så... skulle vi kunnat prata? Varför hade vi inte kunnat pratat om jag var tjej?
Om du var en kille för en natt och bi/gay/binyfiken skulle jag knullat dig om du ville.
S3ON:
Var f.ö från Rihannas låt
Beyonce inte rihanna
timpeltt:
Om du var en kille för en natt och bi/gay/binyfiken skulle jag knullat dig om du ville.
jo....
om jag var bi/gay hade du fått dig en jävla åktur vill jag lova mann1
uhuhuhu känns jätteobehagligt att skriva så, misstolka mig inte, är inte homofob på d vis1
S3ON:
jo....om jag var bi/gay hade du fått dig en jävla åktur vill jag lova mann1
uhuhuhu känns jätteobehagligt att skriva så, misstolka mig inte, är inte homofob på d vis1
Mitt lät också lite magstarkt
Har skrivit med en kille kort presenterat oss han visade vad han hade köpt för något i turkiet men eftersom han var i turkiet så har jag inte hört något mer. Han skulle kommit hem idag men har inte vågat skrivit något mer till han vad ska jag göra?
timpeltt:
Har skrivit med en kille kort presenterat oss han visade vad han hade köpt för något i turkiet men eftersom han var i turkiet så har jag inte hört något mer. Han skulle kommit hem idag men har inte vågat skrivit något mer till han vad ska jag göra?
Dra till krog1 lr ngn klubb ist!!
Avregistrerad:
Vågar fan inte
Har samma känsla med alla tokig heter på nätet fast det är värre för er tjejer
Ensamheten ensamheten hårt mot hårt mot ensamheten