amsi: r d veganskt!!!???
ja & KRAV-märkt. ecologica berlina, 59 kr... ÄLSKAR DET. ecologica torrontes är också underbart (och fairtrade).
subhuman girl:
ja & KRAV-märkt. ecologica berlina, 59 kr... ÄLSKAR DET. ecologica torrontes är också underbart (och fairtrade).
nice!!
blev sugen nu.
Kottar:
Per Morbergs ekologiska röda vin, beställningsvara på systemet, men ack så värt.
Har du sett att han har släppt ett nytt lådvin? Jag som är en Morberg nörd beställde ju självklart 😀 Vet inte när jag får hämta ut det bara =/
Älskar den karln.
Det är ju tamefan redag. Låt oss dricka vin. Vi tjejer alltså, vin är inte bra för män.
Åh vilken nostalgikänsla jag får när jag tänker på denna. Den kan drickas både varm och kall, så när man skulle vara ute med vännerna behövde man inte tänka på att drickan behövs hållas kall. Äppelvin med smak av kanel och vanilj, mumma.
Är dock inte säker på hur förpackningen ser ut, verkar som att dom gjort om den.
fredrikavarnamnet:
Har du sett att han har släppt ett nytt lådvin? Jag som är en Morberg nörd beställde ju självklart 😀 Vet inte när jag får hämta ut det bara =/Älskar den karln.
Är det jättegott? Behöver köpa något till valborg pronto!
rödvin oavsett sort, vitt smakar antingen surt och jävligt eller sött och jävligt
Om du vill vara mindre ortodox så är Kirsberry givetvis det bästa
Jungman:
rödvin oavsett sort, vitt smakar antingen surt och jävligt eller sött och jävligtOm du vill vara mindre ortodox så är Kirsberry givetvis det bästa
Mindre ortodox?
beaujolais är ett gott och lättdrucket rött vin. prisvärt.
Bingos rosé hörni. Världsklass!!
Tr3 Apor brukar funka bra som "suparvin", då det är ganska billigt och lättdrucket.