Aviseringar
Rensa alla

Vin?


amsi: r d veganskt!!!???

ja & KRAV-märkt. ecologica berlina, 59 kr... ÄLSKAR DET. ecologica torrontes är också underbart (och fairtrade).


   
SvaraCitera

subhuman girl:

ja & KRAV-märkt. ecologica berlina, 59 kr... ÄLSKAR DET. ecologica torrontes är också underbart (och fairtrade).

nice!!


   
SvaraCitera

blev sugen nu.


   
SvaraCitera

Kottar:
Per Morbergs ekologiska röda vin, beställningsvara på systemet, men ack så värt.

Har du sett att han har släppt ett nytt lådvin? Jag som är en Morberg nörd beställde ju självklart 😀 Vet inte när jag får hämta ut det bara =/ 

http://www.supremewine.se/campaign/appassionato/?utm_source=Rule&utm_medium=Email&utm_campaign=appassionato

Älskar den karln. 


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Det är ju tamefan redag. Låt oss dricka vin. Vi tjejer alltså, vin är inte bra för män. 


   
SvaraCitera

Åh vilken nostalgikänsla jag får när jag tänker på denna. Den kan drickas både varm och kall, så när man skulle vara ute med vännerna behövde man inte tänka på att drickan behövs hållas kall. Äppelvin med smak av kanel och vanilj, mumma.
Är dock inte säker på hur förpackningen ser ut, verkar som att dom gjort om den.
23251.JPG


   
SvaraCitera
ida
 ida
Ämnesstartare

fredrikavarnamnet:

Har du sett att han har släppt ett nytt lådvin? Jag som är en Morberg nörd beställde ju självklart 😀 Vet inte när jag får hämta ut det bara =/ 

http://www.supremewine.se/campaign/appassionato/?utm_source=Rule&utm_medium=Email&utm_campaign=appassionato

Älskar den karln. 

Är det jättegott? Behöver köpa något till valborg pronto!


   
SvaraCitera

rödvin oavsett sort, vitt smakar antingen surt och jävligt eller sött och jävligt

Om du vill vara mindre ortodox så är Kirsberry givetvis det bästa


   
SvaraCitera
ida
 ida
Ämnesstartare

Jungman:
rödvin oavsett sort, vitt smakar antingen surt och jävligt eller sött och jävligt

Om du vill vara mindre ortodox så är Kirsberry givetvis det bästa

Mindre ortodox?


   
SvaraCitera

beaujolais är ett gott och lättdrucket rött vin. prisvärt.


   
SvaraCitera

Bingos rosé hörni. Världsklass!!


   
SvaraCitera

Tr3 Apor brukar funka bra som "suparvin", då det är ganska billigt och lättdrucket.


   
SvaraCitera