Geigermätare:
Already on it.
God Konsument:
Skåne - Sverige, 1-0.
SilentScream:
Polisen förfalskar fakta säger du?
Ja, jag har själv sett hur de står och ljuger i TV om saker jag sett med mina egna ögon.
SilentScream:
Vad sägs om att faktiskt kolla lite på din egna lilla rörelse, din rörelse är inte direkt känd för att tala sanning.
Jag litar inte på vänstern heller, vilket jag nog skrivit tre-fyra gånger redan i den här tråden.
SilentScream:
När endast extremister skriver där känns det berättigat att kalla det en extremistsida.
Det är inte endast extremister som skriver där heller. Eller ja, ni nazister och andra fascister kanske ser fackföreningen SAC som extremister. Men SAC har i alla fall skrivit en hel del inlägg där.
SilentScream:
Jag skulle iallafall inte säga att man hängde på ett forum om man inte skrev något, skulle du?
Jag förstod det som att du menade att endast extremister kände till sidan.
Teal Crab:
God Konsument:
Jag litar inte på vänstern heller, vilket jag nog skrivit tre-fyra gånger redan i den här tråden.
Vad sägs om att sluta länka till en vänsterextremistisk sida om du nu inte litar på dem?
God Konsument:
Det är inte endast extremister som skriver där heller. Eller ja, ni nazister och andra fascister kanske ser fackföreningen SAC som extremister. Men SAC har i alla fall skrivit en hel del inlägg där
SAC har en hel del rötägg, men låt oss inte döma ut hela SAC. Men det skulle inte förvåna mig om dessa från SAC som skriver på sidan även är organiserade inom AFA, RF eller någon annan antidemokratisk rörelse.
God Konsument:
Jag förstod det som att du menade att endast extremister kände till sidan.
Då fattade du fel.
SilentScream:
Vad sägs om att sluta länka till en vänsterextremistisk sida om du nu inte litar på dem?
För att det är fortfarande intressant att läsa deras sida av saken.
SilentScream:
SAC har en hel del rötägg, men låt oss inte döma ut hela SAC.
Det finns idioter i alla rörelser.
SilentScream:
Men det skulle inte förvåna mig om dessa från SAC som skriver på sidan även är organiserade inom AFA, RF eller någon annan antidemokratisk rörelse.
Att fascister talar om "antidemokratiska rörelser" är ju bara löjligt.
God Konsument:
Att fascister talar om "antidemokratiska rörelser" är ju bara löjligt.
Varför skulle jag inte kunna säga det? Så vitt jag vet har inte demokrater ensamrätt på att få säga så.
SilentScream:
Varför skulle jag inte kunna säga det? Så vitt jag vet har inte demokrater ensamrätt på att få säga så.
Mer att det inte är något att ta seriöst när nån antidemokrat anklagar andra rörelser för det.
God Konsument:
Mer att det inte är något att ta seriöst när nån antidemokrat anklagar andra rörelser för det.
Men när andra rörelser/personer som AFA gör det, så kan man ta det seriöst? Vad lustigt. Kryp nu tillbaka till hålet du kom ifrån.
Tråden låst på grund av inaktivitet