halu
undrar ifall det finns några tips ni kan dela med er av angående vitt hår.
just nu har jag lite smågula nyanser i håret.
jag har använt silvershampoo och en vittoning men det blir aldrig sådär vitt som jag verkligen vill få det.
och när jag väl fått håret relativt vitt så försvinner dendär vita nyansen efter bara några tvättar..
ska jag blondera / bleka ytterliggare några gånge eller hur ska man bära sig åt ?
ha det gööööött.
Har ingen aning, men jag gissar på massa silvershampoo och att bleka det några gånger till
Unexpected:
men alla misslyckas och ser förjävliga ut i stället
Många lyckas och många misslyckas..enligt en undersökning va det 50% som lyckas..och 50% som misslyckas. Använd mycket silverschampo är väl det bästa tipset..finns inte så mycket att göra än det..och bleka mer.
Vilken hårfärg har du naturligt?
Exner:
Vilken hårfärg har du naturligt?
jag är ljushårig i naturliga fall.
skidröw:
jag är ljushårig i naturliga fall.
Röda pigment i håret?
skidröw:
undrar ifall det finns några tips ni kan dela med er av angående vitt hår.
Vilket märke på silverschampoo?
Olika märken skiljer ju sig ganska mycket.
Hur många gånger har du blekt det? Och med vilken/vilka blekning(ar)?
typlsd:
Vilket märke på silverschampoo?
Olika märken skiljer ju sig ganska mycket.Hur många gånger har du blekt det? Och med vilken/vilka blekning(ar)?
jag har isadora.
är nog ett de billigaste märkerna skulle jag tro..
jag har blekt det 3 gånger sen har jag blonderat 3 med sharzkorf eller vad det nu heter.
Exner:
Röda pigment i håret?
nej. jag är född ljushårig och för ett år sen var jag ung och dum så jag färgade håret svart.
började bleka håret i somras..
Finns lila toningar som ska ta bort gula nyanser. Tror ManicPanic har, kanske Directions. De är i alla fall bättre än de du köper på ICA, mer lila i dem.
Något av de märkena har blekingar som bleker upp till tio nyanser också, har jag för mig.
Haha & sen när du blir äldre gör du vadsomhelst för att INTE ha vitt hår..
skidröw:
jag har isadora.
är nog ett de billigaste märkerna skulle jag tro..jag har blekt det 3 gånger sen har jag blonderat 3 med sharzkorf eller vad det nu heter.
Okej... där har vi nog problemet!
Blek INTE håret mera. Gå till Frisören och köpt en grym inpackning ( redkens för skadat hår är sjukt bra!) och sen så köper du Matrix silverschampoo.
Så skall du se att håret blir vitt.
typlsd:
Okej... där har vi nog problemet!
Blek INTE håret mera. Gå till Frisören och köpt en grym inpackning ( redkens för skadat hår är sjukt bra!) och sen så köper du Matrix silverschampoo.
Så skall du se att håret blir vitt.
tack så mycket.
och matrix silvershampoo köper man också hos frissan ?
skidröw:
och matrix silvershampoo köper man också hos frissan ?
yepp, det gör man 🙂
skidröw:
angående vitt hår.
Sno mitt hår, det är kritvitt