Notifications
Clear all

VT 2012 - PROGRAMANTAGNING (URVAL 1)

blum
 blum

mediakatt:

KI. Du satsar du främst på Uppsala, har jag för mig? Vilka reservnummer har du?

Linköping verkar bra, dock. Sökte inte dit nu pga boende, men annars hade det nog varit mitt tredjehandsval. Eller andrahand, kanske.

Har reservplats 33 i Uppsala och 17 på KI, så chansen finns nog även om den är liten.

Ja Linköping verkar vara en bra studentstad, men jag har ju precis flyttat till Uppsala och jag trivs så himla bra här.. Får se hur det ser ut efter urval 2 helt enkelt.

ReplyQuote

1:a reserv på arbetsterapeutprogrammet, och kom även in på littersaturvetenskap, svenska , vet dock heller inte vad man ska välja [tard]

ReplyQuote

Litteraturvetenskap*[cute]

ReplyQuote

blum:

Har reservplats 33 i Uppsala och 17 på KI, så chansen finns nog även om den är liten.Ja Linköping verkar vara en bra studentstad, men jag har ju precis flyttat till Uppsala och jag trivs så himla bra här.. Får se hur det ser ut efter urval 2 helt enkelt.

Ah, men det är ju i vart fall möjligt att du kommer in då. Mellan Uppsala och Stockholm funkar det väl att pendla?

ReplyQuote
blum
 blum

mediakatt:

Ah, men det är ju i vart fall möjligt att du kommer in då. Mellan Uppsala och Stockholm funkar det väl att pendla?

Flyttar nog hem till föräldrarna i Stockholm om jag kommer in på KI, men det blir ju klart mycket lättare att pendla till pojkvän i Uppsala än om jag skulle flytta till Linköping.

ReplyQuote

FjollaN91:

BTW: Vad sökte ni och blev ni antagna?

SSK

kom in på reserv. Märkte sedan att om jag var snabb kunde jag byta till vilket universitet som helst. För många byter den första veckan.

Var snabb och prata med studievägledaren på ditt universitet.

Gäller såklart inte alla program?

mediakatt:

Sökte läkare, kom in.

Förvånade mig.

PM.

ReplyQuote