Aviseringar
Rensa alla

Warhammer


Ämnesstartare

Jag har precis blivit indragen i det. Efter ett första spelförsök och några timmar med grundmålning av gobliner så tyckte jag inte det verkade vara något vidare faktiskt.

Fast den köpte min pojvän ett gäng dryads till mig som jag fick måla som jag ville. Till min förtjustning så fick man ju klistra ihop dom själv också (tillskillnad från tråk-goblinerna). Dom blir rätt fina faktiskt. 🙂

Idag fick jag min låda med wood elfs som jag ska ta tag med när dessa träden är klara. 🙂 Sen ska jag väl lära mig att spela också. Men klistra och måla är roligt. NU vill jag ha greenstuff. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har hållt på mycket när jag var ung. Just nu målar jag warhammer 40k rasen:Eldar. Just börjat man ahr nästan glömt av hur roligt det en gågn var att sitt ao måla:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

4 plus!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Strongo:

4 plus!

4 plus för vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StiGGe:

4 plus för vad?

Glancing hit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha ja wraithguards. Lirar du också eldar?


   
SvaraCitera
_Borg_

Jag har kört Warhammer Fantasy i 6 år nu och har samlat på mig 6 stycken 2500 poängs arméer: Wood Elves, High Elves, Dark Elves, Orcs & Goblins, Vampire Counts och Dwarfs.
När jag fått alla till 3500 poäng så ska jag nog börja lira lite på 40k.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Najs:) jag har en lizardmen arme och sedan ahr ja en abttalion wood elves och en abttalion space orks. emn dess aär typ omålade och ej ihoplimmade. säljer dem om nån vill köpa. satsar gärnet nu på eldar dock:) börjat måla ett par wraith guards och lite striking scorpion. eldar är grymt bra eftersom det är en expertarme:)


   
SvaraCitera

_Borg_:

När jag fått alla till 3500 poäng så ska jag nog börja lira lite på 40k.

Börja redan nu, 40K rockar.


   
SvaraCitera

regler[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera