Stringburka:
Japp. Om du är supermod kan du väl ta bort det?
ÄR ingen supermod, bara vanlig men det är återgärdat! Din tjej såg helt okej ut btw
Jag höll också på med Warhammer för många år sedan, var nog antingen för ung för att seriöst kunna uppskatta warhammer, det är ju verkligen en hobby. Körde alla möjliga klasser, hade en hel del dwarfs, men också en massa annat, kommer dock inte ihåg vad dom klasserna kallas för. Hade också en stor skiva som jag fixade ihop, med gräs på och massa annat för att man skulle få den där "känslan" när man spelade mot någon 🙂
Jag har hållt på med warhammer genom åren men just nu har jag inte tid eller ork.Haft många raser både inom fantasy och 40k
Senast hade jag wood elves och eldar.
Har en Imperial Gurad-armé som snart går över 2000p gränsen
Älskar warhammer.
Hade en ~1000p Bretonia(stavning?)(gamla poängsystemet) armé örut, men sålde av allt.
sedan så började jag med Woodelf och kom upp i runt 600 tror jag det var, sen så slutade dem tillverka woodelf helt och hållet verkade det som så jag la av å la allting på hyllan.
dock har jag spelade jag väldigt mycket förr med en kompis som hade flera olika arméer på runt 3500p, det var kul.
men nu har jag inte spelat på skitlänge
hehe låter najs ja warhammer är dyrt men kul.
känner ibland ett sug av att kanske börja sammla en arme igen:)
För man minns hur inne man var i det och att måla warhammer är ju kreativt.Bättre än och sitta o lira dumma dataspel.
Tråden låst på grund av inaktivitet