Vilka ska dit ?? och vilka band / artister längtar ni mest till ?
själv har jag bara råd med endagsbiljett hehe så på lördagen e jag där
ÄNDRAT 2010-08-15 14:16
ska dit på lördagen minst.
Håkan!
hemlig:
Håkan!
jaaaaaaaaaa de kmr bli underbart!! sen får man se om 6 nov slår det haha! längtar nästan till hösten
ska troligtvis dit
chemical brothers, fool's gold, jj, la roux, local natives, lykke li, MIIKE SNOW , the radio dept, the tallest man on earth
osvosv
tönten:
osvosv
visst är det härligt när man gillar typ alla 😀 är sjukt depp för att jag missade Siesta iår, typ på alla nästan!! men wow ska bli grymt också!
ska jobba dääääär.
dör om jag missar jens lekman
hallonochblåbär:
visst är det härligt när man gillar typ alla 😀 är sjukt depp för att jag missade Siesta iår, typ på alla nästan!! men wow ska bli grymt också!
var på siesta
hallonochblåbär:
jaaaaaaaaaa de kmr bli underbart!! sen får man se om 6 nov slår det haha! längtar nästan till hösten
har ingen biljett
hemlig:
har ingen biljett
DET är synd! finns inga på blocket , tradera osv ? ;/
hallonochblåbär:
DET är synd! finns inga på blocket , tradera osv ? ;/
Inte bestämt vem jag ska gå med heller. . Asdyrt också.
Funderar på att köpa sittplats, lulz.
hemlig:
Inte bestämt vem jag ska gå med heller
när ja köpte biljetter köpte jag 2 ståplats, hade inte bestämt med vem än.... ståplatserna tog ju slut på 4 min eller nåt sånt så det blev högsta budet bland mina kompisar som ville följa med haha!
hallonochblåbär:
när ja köpte biljetter köpte jag 2 ståplats, hade inte bestämt med vem än.... ståplatserna tog ju slut på 4 min eller nåt sånt så det blev högsta budet bland mina kompisar som ville följa med haha!
aaah , var jättenära att köpa men inte gjorde.
Enbart Håkan jag skulle vilja se, och enbart för att han ska köra det han ska.
Ska se på Miike Snow, The Drums, Trash Talk ( fattar inte ens varför dom ska spela på WoW men men), Kanske Girls! Iggy (bara för att ? Liksom hur ofta får man chansen? ) M.I.A ( bara för att?)
Jonsi! bara får det är medlemmen från Sigur Ros!
The xx! Mumford and Sons!
Finns skit bra saker! Men tyvärr kommer man nog inte hinna med allt!
Synd att Teddybears krashar med WoW! 12 augusti spelar dom på götaplatsen! så ni vet 😉
teddybears suger röv + att det är klubb på torsdagen för fan helvete teddybears suger röv