Hej!
Jag hålle rpå lägga upp en hemsida.. behöver en väldigt billig eller gratis webhotell utaaaaaaan reklam!!!
den ska ha stöd för php 5 och man ska kunna ha safe mode off och on. snällla hjälp
Imgood:
safe mode off och on
Varför? Ska du använda det till utveckling så kan du väl sätta upp din egen hemmaserver?
Åtta:
Varför? Ska du använda det till utveckling så kan du väl sätta upp din egen hemmaserver?
Förklara! Hur gör man det?
Imgood:
Lies
Imgood:
Förklara! Hur gör man det?
Hört talas om google? Om du kör Windows kan WAMP vara att rekommendera. Annars finns XXAMP, om jag inte missminner mig.
Åtta:
Hört talas om google? Om du kör Windows kan WAMP vara att rekommendera. Annars finns XXAMP, om jag inte missminner mig.
Jag har det men ska man inte ha någon statiskt IP adress. hur ska en person i tyskland se min hemsida?
Och jag har vissa komponenter som inte fungerar i 127.0.0.1
Imgood:
anslut genom din externa ip då?
Imgood:
Jag har det men ska man inte ha någon statiskt IP adress.
Jo, om du ska ha en produktionsmaskin så kan det vara bra att ha statisk IP.
Imgood:
hur ska en person i tyskland se min hemsida?
Rerouta alla besök till din dator via routern. Men som sagt, wamp, xxamp och de där är bara till för utvecklingsburkar. Att använda dem för att konstant hosta en sida är bara dumt.
Imgood:
Varför skulle de inte fungera med localhost? Hur som helst så är det ju bara att använda din externa IP och rerouta trafiken till din dator.
Åtta:
använda din externa IP och rerouta trafiken till din dator.
Hu rgör jag det?
Jag har googlat och hittar verkligen inget 🙁
kan inget såndärt data jox
Imgood:
man ska kunna ha safe mode off och on
Både och?
Imgood:
Harcore.
Imgood:
väldigt billig eller gratis webhotell utaaaaaaan reklam!!!
Tråden låst på grund av inaktivitet