vad ska jag göra jag har hela dagen fri vaknade tidigt superhärlig dag solen skiner perfect hairday städad omgivning inspirerad av tidn. leva samt hälsa passar en hund flyttat nyss känner ingen här alla andra jbbar lr e i skolan hur ska jag utnyttja denna dag med mig sj??? lr hunden??? vill fånga dagen.....................................vad kan man göra med sig själv.....utomhus...................VAD????????????????
jag har inget fucking busskort
och jag kan ej planka
OCH JAG HAR INGEN F************************CKING BALKONG FÖR DEN DELEN HELLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm kaffe
mmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmm
mmmmmm
mmm
m
MEN HALLÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR BLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!
gå ut och lek med hunden
Tack tack ja jag har en tennisboll jag kan kasta med honom men det är så trist att göra det när han är i koppel MEN jag vågar inte släppa honom lös dessutom så har han inte lärt sig att släppa bollen när han hämtat sånna hundar är sååååååååååå tråkiga att bolla med..............men det får bli detta..................
Använd punkt, mina ögon blöder.
Och ah, håller med Isola. Lek med hunden!
xsaosinx:
Använd punkt, mina ögon blöder.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Haha, han sprang inte ens efter bollen när jag kastade den. Anyway, gick ned till vattnet och som den badkruka han är så trodde jag att han skulle banga MEN där hade jag fel! Han sprang i, doppade benen och tänkte börja simma ut men där fick jag stoppa rackarn, tror han skulle drunkna. Vet inte om han kan simma. Mysigt med hundar som tycker om att bada.
Great success
Angelize:
.
Angelize:
.
Angelize:
.
Angelize:
.
Angelize:
Vet inte om han kan simma. Mysigt med hundar som tycker om att bada.
Alla hundar kan simma. Tror jag i alla fall. Cute hur som helst!
xsaosinx:
Alla hundar kan simma. Tror jag i alla fall. Cute hur som helst!
Ah, fast han jagar ankor och fiskmåsar. INTE OKEJ!!!
hönzgoggel:
Great success
Visst