gloende:
Det var det som var en av de underbara grejerna med henne. Hon blev svartsjuk så fort en tjej skrev på min logg, då kändes det som att hon brydde sig om mig
Till en början så är väl sånt smickrande och lite smågulligt sådär
gloende:
men jobbigt i vissa lägen...
ah, fick du ha tjejkompisar för henne då?
gloende:
Hon blir vän med många konstiga människor... hon tog bort en del på grund av mig med men hon har typ 250 "vänner" ändå så lite lugn är hon i alla fall med det
Ok, ja.. men rätt så många ändå. Tror ingen verkligen har så många vänner. Kanske någon, men jag har svårt att förstå hur man orkar hålla relationerna vid liv
Hjärtlös:
ah, fick du ha tjejkompisar för henne då?
Jodå, hon kunde inte stoppa mig... försökte hon stoppa mig så visade jag bara vilka kompisar hon hade
Hjärtlös:
Ok, ja.. men rätt så många ändå. Tror ingen verkligen har så många vänner. Kanske någon, men jag har svårt att förstå hur man orkar hålla relationerna vid liv
Om man spelar fotboll eller något så blir det ju mycket folk när man byter lag och skit... (visserligen gjorde inte hon det) sen typ hela skolan man går i blir ju en hel del för det kan jag tycka normalt om man har folk som går samma skola som vänner
gloende:
Jodå, hon kunde inte stoppa mig... försökte hon stoppa mig så visade jag bara vilka kompisar hon hade
haa
gloende:
Om man spelar fotboll eller något så blir det ju mycket folk när man byter lag och skit... (visserligen gjorde inte hon det) sen typ hela skolan man går i blir ju en hel del
Ja, det är klart.. Men tror ändå inte att man är vänner med över 200 pers, kanske bekanta eller lite mer än så men vänner.. nja. Finns få människor som har upplevt äkta vänskap
gloende:
det kan jag tycka normalt om man har folk som går samma skola som vänner
jaarå ser inget fel i det
Hjärtlös:
Ja, det är klart.. Men tror ändå inte att man är vänner med över 200 pers, kanske bekanta eller lite mer än så men vänner.. nja. Finns få människor som har upplevt äkta vänskap
Äkta vänskap ser jag som något man inte upplever försen man bara har ett fåtal minuter kvar i livet... de som inte finns för en då, de är inte äkta vänner... så igentligen tycker inte jag man kan kalla någon på facebook för vän
gloende:
Äkta vänskap ser jag som något man inte upplever försen man bara har ett fåtal minuter kvar i livet... de som inte finns för en då, de är inte äkta vänner...
Fint sagt.. stämmer nog
gloende:
så igentligen tycker inte jag man kan kalla någon på facebook för vän
ne, låter lite som fel ordval faktiskt
Hjärtlös:
Fint sagt.. stämmer nog
känns så i alla fall... min gamle morfar som sade det
Hon kommer vara rejält förbannad nu... hon kan inte skriva meddelande till mig mer & dessutom så blev jag nyss "vän" med 4 av "hennes vänner"
2 snygga tjejer med
gloende:
känns så i alla fall... min gamle morfar som sade det
Måste ha varit/vara en vis man
gloende:
Hon kommer vara rejält förbannad nu... hon kan inte skriva meddelande till mig mer & dessutom så blev jag nyss "vän" med 4 av "hennes vänner"
2 snygga tjejer med
Du vill att hon ska bli så förbannad att hon exploderar va?
Hjärtlös:
Måste ha varit/vara en vis man
Han var visserligen dement eller vad det heter, men det var precis innan han gick bort
Hjärtlös:
Du vill att hon ska bli så förbannad att hon exploderar va?
Haha, 3 frågade mig att bli vän och den sista frågade jag själv... jag får väl se det som ett plus om hon blir förbannad... då bryr hon sig ju i alla fall?
gloende:
Han var visserligen dement eller vad det heter, men det var precis innan han gick bort
Sorgligt
gloende:
jag får väl se det som ett plus om hon blir förbannad... då bryr hon sig ju i alla fall?
ja, beroende på hur man tänker. Men det kan göra det svårare att gå vidare om hon bryr sig alltför mycket om dig.
Hjärtlös:
Sorgligt
mm, men mitt liv går vidare i alla fall
Hjärtlös:
ja, beroende på hur man tänker. Men det kan göra det svårare att gå vidare om hon bryr sig alltför mycket om dig.
jo, men det kan ju vara en dragningskraft ifrån henne också om hon blir helt förbannad... har aldrig testat det.
gloende:
jo, men det kan ju vara en dragningskraft ifrån henne också om hon blir helt förbannad... har aldrig testat det.
smart tänkt
ja, det bästa är väl att bara tänka på alla dåliga sidor hos personer man försöker glömma. man kan även förstärka dåliga drag, såsom du nu gör. wait and see om det fungerar!
Hjärtlös:
smart tänkt
ja, det bästa är väl att bara tänka på alla dåliga sidor hos personer man försöker glömma. man kan även förstärka dåliga drag, såsom du nu gör. wait and see om det fungerar!
antingen så blir det som man tänkt sig eller ger det motsatt effekt
gloende:
antingen så blir det som man tänkt sig eller ger det motsatt effekt
allt eller inget hehei
ska sova är trött, det var jag iofs redan för några timmar sen.. godnatt!
Hjärtlös:
allt eller inget hehei
ska sova är trött, det var jag iofs redan för några timmar sen.. godnatt!
Precis... jag ger aldrig upp, så ser det som ett lotteri!
G-natt på da!
gloende:
mhm, men vad ska jag säga till hon? Hon tror ju jag ska ljuga om henne och att jag är för feg för att träffa henne
hm tycker inte att du ska oroa dig över vad du ska säga : säg såhär: - Joo det är såhär,jag vill inte träffa dig för att jag tycker inte att det känns bra, så om du vill prata med mig så blir det över msn eller facebook. eftersom jag tycker att det är bäst så,. Vi ska nog bara vara vänner. och då får hon acceptera det.... Om du redan vet de att du inte vill träffa henne så berätta det för henne. Att du tycker att det är konstigt att hon inte säger varför hon vill träffas och att hon bara dyker upp sådär utan att ni har pratat något innan. Jag tycker att det låter lite lustigt faktiskt. Om hon inte förstår så försök ignorera henne och hitta på andra saker än att tänka på henne, eller så får du väl gå med på att träffa henne och se vad det är hon har i sitt lilla hjärta, de kanske inte är så farligt eller var tycker du?