Notifications
Clear all

Who called 91... Holyshit!?[surprised]

Topic starter

Försöker förgäves att förstå vad rubriken har med tråden att göra, har inte lyckats lista ut det på hela dagen[blush]

ReplyQuote

Ska fira en snortraditionell julafton hos min morfar och mormor. Det blir nog mysigt. Tänkte förbereda lite lekar.

ReplyQuote
Topic starter

Tamburinmannen:

Sen när alla fulla

Tamburinmannen:

Sen blir det påfyllning, stupfylla

[cry] Fy vad hemskt att alla är fulla på julafton.

ReplyQuote

Ska hem till pappa på middag och julklappar. Vid 18 ska jag vara hemma i min lilla lägenhet och packa ihop lite god mat som jag ska ta med till en kompis som flyr familj och fest.
Egentligen var jag bjuden till Norge för att fira jul hos min storasyster där min mor och lillasyster ska vara(som jag antagligen skulle ha firat med annars), men jag kände att jag inte kunde lämna pappa ensam. [y]

ReplyQuote
Topic starter

isola:

Vilken hemsk unge du är. Ofta man säger sådant

Jag sa det inte - jag skrev det...

ReplyQuote

farbror gugge:

vah ; S är hos mina föräldrar då

ReplyQuote
Topic starter

Tamburinmannen:

att man faktiskt inte vill ha en ny morgonrock när man säger att man inte vill ha en ny morgonrock.

Tamburinmannen:

att man faktiskt inte vill ha en ny morgonrock när man säger att man inte vill ha en ny morgonrock.

Tamburinmannen:

Tamburinmannen:

Tamburinmannen:

ReplyQuote
Topic starter

hemma med min familj, kommer bli fint [love] fast det är första julen utan mormor och det är asjobbigt

ReplyQuote
Topic starter

isola:

Tamburinmannen: att man faktiskt inte vill ha en ny morgonrock när man säger att man inte vill ha en ny morgonrock.

Jaha du menade att jag sa att jag inte ville ha en ny morgonrock... ja det stämmer. Trodde du menade att jag sa till min släkt att de var retarderade för att jag faktiskt fick en. För det sa jag inte - det skrev jag bara på nätet från ett mörkt rum. Som misantroper gör idag.

ReplyQuote
Topic starter

Tamburinmannen:

ör det sa jag inte - det skrev jag bara på nätet från ett mörkt rum. Som misantroper gör idag.

Aha ok

ReplyQuote