Aviseringar
Rensa alla

Wifog - ny kostnadsfri mobiloperatör på marknaden


Ämnesstartare

Jag rekommenderar alla här på ungdomar.se att skaffa Wifog. 

Wifog är en mobiloperatör med ett helt kostnadsfritt mobilabonnemang. I abonnemanget ingår 200 sms och 120 samtalsminuter varje månad samt obegränsat med surf i högsta 3G-hastighet. Du betalar ingenting, aldrig! Du behöver inte ens betala för frakten för att få SIM-kortet hemskickat. Haken är att du tittar på korta reklamklipp några gånger om dagen - men jag lovar dig, det är inget du kommer störa dig nämnvärt på. Reklamen går dessutom att spola över.

Läs mer och beställ på wifog.com. Köa på ett SIM-kort och testa gratis mobiltelefoni, det skadar aldrig att testa! Det är ju gratis! Wifog har även abonnemang till surfplattor med obegränsad surf i högsta 3G-hastighet.

Wifog är den perfekta operatören för oss som tröttnat på mobiloperatörernas höga priser och dåliga villkor. Varför betala t ex 245 kr i månaden (3 000 kr om året) för 3 GB surf när du kan betala 0 kr i månaden för obegränsat med surf?

Go Wifog!

PS Wifog är extremt populärt och det är många som vill ha gratis mobiltelefoni - så var tålmodig och var beredd på  att få vänta på ditt kostnadsfria SIM-kort. Men den som väntar på något som är gratis väntar aldrig för länge. 


   
Citera

Morgonstånd : 200 sms och 120 samtalsminuter

Det du inte berättar är att efter dessa 120 minuter så kan man inte ringa alls förrän månadsskiftet (detsamma gäller sms). Förutom med skype eller liknande. Och när datan är slut så måste man titta på reklamklipp för att få mer data. Genomsnittsanvändaren tittar på 2-5 minuter reklam per dag? Visst, bara det att jag har redan reklam. På youtube, på tv, på radio... Jag vill inte ha mer reklam jag vill ha mindre reklam. Dessutom funkar inte wifog utomlands.

Jag föredrar hallon. 5000 sms/mms, 60 samtal och 0,5 gb data per månad för 99 per månad eller obegränsat med sms/mms och samtal samt 5 gb data för 249 per månad. Ingen bindningstid eller uppsägningstid. Hallon har dock vad jag vet än så länge ingen telefonkundtjänst - vilket med mig är absolut fine. Jag har bara ringt kundtjänst typ tre eller fyra gånger i mitt liv.

Jag valde inte hallon enbart på grund av att 120 minuter och 200 sms är för lite, jag valde hallon huvudsakligen för att ingen uppsägningstid funnits på min önskelista länge, men också för att det är en operatör av tre.

Tanken med wifog är god, dock är 120 minuter på tok för snålt (mina samtal är flera gånger per månad en timme långa), 200 sms vet jag inte, men det låter bra snålt det också.

Valet för ungdomar står egentligen mellan hallon och wifog.

För min del är wifog för omständigt då jag varken har eller tänker skaffa en smartphone.

Hjärta


   
SvaraCitera

Litar inte på sånt. Tror de har dolda kostnader, tar fram info osv.


   
SvaraCitera