Jag blir helt jävla vansinnig, har kollat igenom miljontals butiker/internetbutiker efter en fin klänning till studenten och har hittat jättemånga som är fina framifrån... Men när man vänder på dem så är det massa hål, konstiga snören eller annat JOX på. Har inte råd med en fucking symaskin i dagsläget heller, panikar lite över detta.
VARFÖÖR!??++
Ok, hittade en perfekt.
Hittade flera perfekta nu.
Geigerzähler:
Ok, hittade en perfekt.
visa 🙂
Har fått min uppsydd. Ej nöjd. Den var inte billig heller, så känns urdumt att gå och köpa något billigt på stan i sista mintuen att ha istället.
Var normbrytare och bär något annat. Studentklänningarna kan vara en av de fånigaste och mest meningslösa studenttraditionerna.
Nu får du allt ta och visa.
Capture:
Har fått min uppsydd. Ej nöjd. Den var inte billig heller, så känns urdumt att gå och köpa något billigt på stan i sista mintuen att ha istället.
får vi se?
Capture:
Ne, visa bild!
Nachac:
Var normbrytare och bär något annat. Studentklänningarna kan vara en av de fånigaste och mest meningslösa studenttraditionerna.
Jag älskar, _ÄLSKAR_ klänningar, så varför ha på sig någonting annat? Har inget annat till vardags heller, äger inte ens ett par byxor och endast två kjolar.
Men något helvitt blir det INTE.
RakatKadaver:
Nu får du allt ta och visa.
Fingerprints:
visa 🙂
Blir någon av dessa:
http://www.trollieddolly.com/media/catalog/product/cache/1/image/1024x1264/9df7&...
http://www.trollieddolly.com/media/catalog/product/cache/1/image/1024x1264/9df7&...
Får klä upp dem lite med smycken o.s.v.
Geigerzähler:
Blir någon av dessa:
ser inget
Geigerzähler:
Jag älskar, _ÄLSKAR_ klänningar, så varför ha på sig någonting annat? Har inget annat till vardags heller, äger inte ens ett par byxor och endast två kjolar.
Menade mer studentklänning specifikt.
Geigerzähler:
Men något helvitt blir det INTE.
Ytterst positivt.
Nachac:
Mmhhh håller sannerligen med.
fingerprints:
ser
Du får kopiera länkarna istället.
Nachac:
Menade mer studentklänning specifikt.
Ah, förstår.
som funkar ?
Paseo:
Mmhhh håller sannerligen med.
Har du någon plan på vad du tänker bära? (du är väl i den åldern.)