vilket film år det kommer bli asså. trailern till The Hobbit kom idag. och kolla allt annat som kommer. The Expendables 2, Ridley Scotts nya Alien film, nya Spider-Man, Ghost Rider 2, The Dark Night Rises, Men In Black 3, Flowers Of War, Tinker Taylor Soldier Spy (nästan 2012), The Hunger Games, American Pie 4, The Avengers, Skyfall (nya Bond), Tarantions nya film och massa mer. kommer bli ett sjukt magiskt filmår asså
Av de du räknat upp längtar jag efter MIB3, AP4 och Dark Knight Rises
Knarko:
Av de du räknat upp längtar jag efter MIB3, AP4 och Dark Knight Rises
jag längtar till alla!! och typ tusenmiljoner st fler
Jag hoppas att The Hobbit filmen är som boken var, då blir det fint.
Hjärtlös:
Jag hoppas att The Hobbit filmen är som boken var, då blir det fint.
ja det kan man lugnt säga. jag gillade trailern och jag tror på filmen. de tre första var helt magiska även om det spårade ur ibland
Ja det ser ut att bli ett lovande år! Har dock blivit dålig på att se nya filmer men får försöka ta tag i det nån gång.
Fan vad jag väntat på en återförening av de gamla härliga AP-skådespelarna.
Hoppas på ett bra filmår. Ser även fram emot Cogan's Trade, Lincoln, Dark Shadows och Gangster Squad. Och givetvis Berserk.
The Hobbit och The Dark Knight Rises ser jag mest fram emot.
Zodd:
Hoppas på ett bra filmår. Ser även fram emot Cogan's Trade, Lincoln, Dark Shadows och Gangster Squad. Och givetvis Berserk.
gangster squad verkar grym!!
El Guaje:
Ja det ser ut att bli ett lovande år! Har dock blivit dålig på att se nya filmer men får försöka ta tag i det nån gång.
Fan vad jag väntat på en återförening av de gamla härliga AP-skådespelarna.
haha det är inte jag, är lite nörd
jag gillade aldrig american pie särskilt mycket. bara ettan som var skön
passaro:
The Hobbit och The Dark Knight Rises ser jag mest fram emot.
jag med
och the expendables
Nja, jag skulle nog inte riktigt hålla med. Filmerna du nämner är jag faktiskt inte nämnvärt intresserad av, ett rent av magiskt filmår har jag inga förhoppningar på.
Dessa två är egentligen de enda filmerna jag kommer på som jag ser fram emot nästa år:
Amour: http://www.imdb.com/title/tt1602620/
Eisenstein in Guanajuato: http://www.imdb.com/title/tt1702429/
Är äckligt nyfiken på Hanekes nya film med Isabelle Huppert. Och att Greenaway gör en film om Eisenstein låter ju bara för intressant.
patrick bateman:
nya Spider-Man,
patrick bateman:
The Dark Night Rises
*dräggel*
Stvrmzeit:
Nja, jag skulle nog inte riktigt hålla med. Filmerna du nämner är jag faktiskt inte nämnvärt intresserad av, ett rent av magiskt filmår har jag inga förhoppningar på.
du är för negativ ibland kan jag verkligen tycka
zIGGE:
*dräggel*
agreeeeeed
patrick bateman:
agreeeeeed
Great minds think alike!
zIGGE:
Great minds think alike!
hej alla remakes...