Aviseringar
Rensa alla

Xbox360 Reparation


Ämnesstartare

El Guaje:

Gör den det hela tiden?

Nej, kanske en gång efter en halvtimme sen kan det ta ett ental timmar.

El Guaje:

Min bild frös några gånger i somras men då var det sjukt varmt här i rummet så det berodde förmodligen på det.

Okej, min tv är ca 2-3 år gammal så den blir rätt varm när jag spelar.
men jag kan byta till Digital Tv och sen tillbaks till xboxen och bilden är förtförande kvar...??


   
SvaraCitera

The One And Only:

Nej, kanske en gång efter en halvtimme sen kan det ta ett ental timmar.

Gäller det alla spel då? Hört att vissa ska ha en förmåga att hänga sig rätt lätt. Typ Fallout. [crazy]

Annars låter det som det är något fel på boxen eller möjligtvis någon kabel för tvn är det nog inge fel på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Gäller det alla spel då? Hört att vissa ska ha en förmåga att hänga sig rätt lätt. Typ Fallout. [crazy]

Annars låter det som det är något fel på boxen eller möjligtvis någon kabel för tvn är det nog inge fel på.

haha ah fallout har en förmåga att alltid hänga sig =)
Tror nog det är spelen då. De som hänger sig är

Fallout 3
Fallout New vegad
Bc2
Gudfadern


   
SvaraCitera

The One And Only:

haha ah fallout har en förmåga att alltid hänga sig =)
Tror nog det är spelen då. De som hänger sig är

Fallout 3
Fallout New vegad
Bc2
Gudfadern

Hehe okej ja så ska det ju inte vara men hört att vissa kan göra det. Men det kanske vore bra att ringa deras support och höra? Eller är det inte så ofta och du är med på att det hänger sig så går det väl köra vidare ändå. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Hehe okej ja så ska det ju inte vara men hört att vissa kan göra det. Men det kanske vore bra att ringa deras support och höra? Eller är det inte så ofta och du är med på att det hänger sig så går det väl köra vidare ändå. [smile]

tar väll bara nån minut att starta om, men när man har killing spree på bc2 och boxen hänger sig så har man lust att slänga kontroll jäveln i väggen 😉


   
SvaraCitera

The One And Only:

men när man har killing spree på bc2 och boxen hänger sig så har man lust att slänga kontroll jäveln i väggen 😉

Hehe förstår det. Du får vänta med att börja spela online fören det hängt sig en gång, då är väl problemet löst? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Hehe förstår det. Du får vänta med att börja spela online fören det hängt sig en gång, då är väl problemet löst? [bigsmile]

Hehe nej då inget kan få mig att inte spela online, bästa spel sättet 😀


   
SvaraCitera

The One And Only:

Hehe nej då inget kan få mig att inte spela online, bästa spel sättet 😀

Haha okej, förstår dig. Ibland är det svårt att låta bli när man fastnat för något spelsätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Haha okej, förstår dig. Ibland är det svårt att låta bli när man fastnat för något spelsätt.

Jo verkligen 🙂

Du jag har lust att byta min gamertag och om folk skickar tillräckligt med complain på min gamertag så får jag byta gratis

tror du du kan skicka en gamertag complain på "trailerfreak" på xbox live 🙂


   
SvaraCitera

The One And Only:

tror du du kan skicka en gamertag complain på "trailerfreak" på xbox live 🙂

Hehe visst ska se om jag lyckas med det. Inte säker på hur jag gör men ska prova. Blir dock inte fören imorgon för nu kan jag tyvärr inte starta den.


   
SvaraCitera

The One And Only:

tror du du kan skicka en gamertag complain på "trailerfreak" på xbox live 🙂

Visst inte hur man hittade såna man inte är vän med eller såna man inte har mött någon gång så jag la till dig, sen när du godkänt det kan jag se dig och skicka en sån. [crazy]


   
SvaraCitera

Hej jag har ett xbox 360 slim och när jag ska starta det så fryser det och jag har ett usb istället för en hårddisk och när jag tar ut mitt usb så fryser skärmen inte men när jag sätter dit det igen så fryser det


   
SvaraCitera