Aviseringar
Rensa alla

Yngre kille?

BlubbBlubb:

Min fråga är alltså , är det okej att vara tillsammans med en kille som är ett år yngre?

Min pojkvän är ihop med en kille som är 1 år yngre, ja ser inga som helst problem med det [cute]

Men seriöst, man måste ju har nått fel i huvet om man hakar upp sig på 1 år. Tycker du skall vara med din kille och skita i folk som klagar, bara en äkta tönt klagar på nått sånt.

SvaraCitera

BlubbBlubb:

fattaru?

Nej jag fattar inte problemet 😛

Ett år är 12 månader, farligt att vara 12 månader äldre än någon?
Du har väl yngre kompisar med? Fan vad omoget att va med dem? 😛
Man är ihop med en person för man tycker om hur personen är,
Ålder spelar ingen roll.. jag skulle absolut inte bry mig om vad mina 'typ' kompisar säger om min tjejs ålder.. Riktiga kompisar stöttar en och vill att man ska ha det bra!

Ett år är som sagt INGENTING!

SvaraCitera

Varför säger du ens han ålder om du bara stör dig på vad de svarar?
Dem är tydligen unga och omogna och drar till med omogna komentarer

SvaraCitera

Olycklig:

ett år är ingenting

Härled 0=1

SvaraCitera

äsch skitsamma:F

SvaraCitera

BlubbBlubb:

Min fråga är alltså , är det okej att vara tillsammans med en kille som är ett år yngre?

Hahahaha, herregud ja.

jag brukar nästan uteslutande föredra äldre tjejer, de flesta har varit åtminstone ett år äldre. Det är inget fel med det. 😮

du kan kontra med hur konstigt det måste vara för dem att vara ihop med en kille som är två år äldre, etc.
då ålder säger oerhört lite om mognad är det ganska dumt att bry sig.

SvaraCitera
Hando

BlubbBlubb:

Helt okej. Kan uppfattas lite konstigt av vissa men det går helt klart.

SvaraCitera

BlubbBlubb:

Detta gör mig jätte ledsen när jag hör, men jag älskar honom så himla mkt..

Skit i vad andra säger! [y]

SvaraCitera

BlubbBlubb:

Detta gör mig jätte ledsen när jag hör

Varför? [tard]

SvaraCitera
joof
 joof

BlubbBlubb:

är det okej att vara tillsammans med en kille som är ett år yngre?

[tired]

SvaraCitera
Bell
 Bell

Haha, ett år är ju ingenting [party]
Tänk när du är äldre..då spelar det ju oftast ingen som helst roll trots att det kanske skiljer mer än fem-sex år ibland?

Klart att det är skillnad när man är yngre..men jag tycker att två år yngre också funkar. Ibland kan ju jämnåriga vara mer omogna än de som faktiskt är yngre..

SvaraCitera

BlubbBlubb:

är det okej att vara tillsammans med en kille som är ett år yngre?

Klart det är. Det är ju inte ens stor skillnad mellan er så jag ser inte vad problemet är.

Som min kompis sade en gång "min mamma har lärt mig att all kärlek är vacker". All kärlek är vacker, så bry dig inte vad dom tycker om er ålder.

SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera