Notifications
Clear all

Youtube

Topic starter

Jag har precis startat en youtubekanal och skulle blivit superglad om ni skulle vilja prenumerera och gilla, sen får ni jättegärna skriva vad ni tycker.  https://www.youtube.com/channel/UCqCp-ruxIyb4KhGkJD8qvQA

Varför skriver du ut din mejladress i beskrivningen? 

ReplyQuote
Topic starter

My dreams are her:
Varför skriver du ut din mejladress i beskrivningen? 

Det är ju kanske inte precis så att jag tror någon kommer kontakta mig, men ifall ifall ...  Stör det dig?

ReplyQuote

hallongrotta: Det är ju kanske inte precis så att jag tror någon kommer kontakta mig, men ifall ifall ... Stör det dig?

Nej bara nyfiken på hur du tänkte. Bättre om du lägger mejladressen under "Om"  så slipper du få inkorgen full med spam och reklam.

ReplyQuote
Topic starter

My dreams are her:

Nej bara nyfiken på hur du tänkte. Bättre om du lägger mejladressen under "Om"  så slipper du få inkorgen full med spam och reklam.

Okej tack ska kanske göra det 😉

ReplyQuote

hallongrotta:

Det är ju kanske inte precis så att jag tror någon kommer kontakta mig, men ifall ifall ...  Stör det dig?

Det finns bottar som automatiskt söker igenom internet för att hitta email-adresser att spamma

ReplyQuote
Topic starter

Ruttenfisk:

Det finns bottar som automatiskt söker igenom internet för att hitta email-adresser att spamma

Aha, men man kanske ska ta bort den helt då. Ändå inte lönt att ha den där kanske...

ReplyQuote

Ha ett likadant format med intro, huvudinnehåll och avslut på alla videor så folk kan känna igen dem.

ReplyQuote