Aviseringar
Rensa alla

Zigge


Permalåsning är naturligtvis inte aktuellt angående zIGGE. Dock visar han ofta en mycket tråkig attityd och behöver få sig en skarp markering, men i dagsläget räcker det med en eller flera varningar.


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

Åtta:

Så om jag började dödshota folk här på UM så skulle jag inte bli permabannad förrän jag uppnår 20 varningspoäng, menar du?

Nej såklart inte. Men precis som jag sa är dedär "hotet" inte mycket att gå på. Så om ingen har något annat är det inte en rimlig låsning helt enkelt.

Vad gäller Ganon har den människan fått minst 10 extra chanser, bokstavligt talat.


   
SvaraCitera
Åtta

Issen:

om ingen har något annat är det inte en rimlig låsning helt enkelt.

Nåväl. Åtgärda som du tycker är rimligt.


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

Åtta:

Nåväl. Åtgärda som du tycker är rimligt.

Vet inte hur det ska bli sådär på rak arm. Och jag tycker också att han är rätt dryg och beter sig illa. Men vill igen poängtera för att det inte ska verka som om jag gör det här för hans skull eller för att jävlas med någon så har jag fått PMs från ett par håll som bett mig att kolla på det och jag tycker heller inte du eller någon annan gjort "fel".

Men det måste kunna tas upp om det blir reaktioner och det är ganska luddigt i varför saker hänt. Så, om han får som Srbija, 19 poäng, alltså last chance, vad säger du om det?


   
SvaraCitera
Åtta

Issen:

Så, om han får som Srbija, 19 poäng, alltså last chance, vad säger du om det?

Låter som en rimlig lösning.


   
SvaraCitera