Notifications
Clear all

zIGGE

blum
 blum
Topic starter

Hur är det möjligt att han fortfarande kan existera på um? I höstas var han ju på väg att bli bannad, innan Issen kom och tog honom under sina vingar.

Fler och fler och fler tjejer kommer med historier om hur han trakasserat dem, nu senast har han varit på m3lis som tycker det är skitjobbigt.
Känns pissigt att ha ett sånt här svin lurkandes runt på sidan, men jag kan ju inte direkt varna honom för sånt som sker utanför um heller. M3lis har dock enligt egen utsago fått trakasserier via PM också, men dom har hon tagit bort. Enligt henne ska han ha varit på bland annat bögjenn och antrax också. Han ska tydligen va schysst i början, för att sedan vända och bli ett jävla psykfall.

Vill bara bli av med honom :(( Han har alltid varit och kommer förmodligen alltid att vara ett rövhål. Han säger ju själv att han tycker det är roligt att vara elak, i diskussionen som pågår i Hur ser du ut-tråden [shake]

Ämnesetiketter
Hampie

Han är rätt manipulativ.

ReplyQuote
Exner

Han hade nyligen 19 vp och, och har gjort överträdelser på senaste tiden, som skulle fört honom över 20. De försvann dock, av någon anledning.

ReplyQuote
blum
 blum
Topic starter

hej hej issen, ville du säga något?

ReplyQuote
Issen

blum:

hej hej issen, ville du säga något?

Haha nja, jag mest garvar åt hur du ständigt försöker få mig i dålig dager.

blum:

innan Issen kom och tog honom under sina vingar.

Jag försöker se två sidor i situationer och han är långt ifrån den enda som blivit uppbackad av olika personer, jag står för kanske 1 person av minst ett 20 tal men det är ändå jag som ska pekas ut.

Sen för de andra så den gången (i höstas alltså) var det inte mer än ord mot ord och han fick en chans till. Om det nu är så helt annorlunda, att de finns bevis mot honom så är det väl bara att banna helt enkelt.

ReplyQuote
blum
 blum
Topic starter

Issen:

Haha nja, jag mest garvar åt hur du ständigt försöker få mig i dålig dager.

Alltså va. Ifrågasatte ditt inlägg i en tråd nyligen, det är väl den enda kontakt vi haft nu på ett par år. Har aldrig ansträngt mig för att få dig att se dum ut. Det hör dock inte till denna tråden.

Issen:

Jag försöker se två sidor i situationer och han är långt ifrån den enda som blivit uppbackad av olika personer, jag står för kanske 1 person av minst ett 20 tal men det är ändå jag som ska pekas ut.

Sen för de andra så den gången (i höstas alltså)

Det är ju den gången i höstas som jag skriver om? Då var det du som ifrågasatte hans bann, ingen annan. Att han varit nära på att bli bannad innan dess också är ju bara ännu mer skäl att kanske göra något åt problemet.
Du tyckte inte att man kunde banna någon som inte kommit upp i tillräckligt med varningspoäng, eller vad du skrev. Vi fick inte använda oss av den regeln som säger att vi faktiskt får banna precis vilka vi vill - inte minst om de beter sig som kompletta idioter.. Någon annan tråd om ämnet har jag inte läst.

Issen:

det inte mer än ord mot ord och han fick en chans till. Om det nu är så helt annorlunda, att de finns bevis mot honom så är det väl bara att banna helt enkelt.

Grejen är ju att han ska gråta ut och försvara sig och han anklagar dessa tjejer för massa skit och sprider rykten. Jag tror knappast att ALLA dessa tjejer som blivit utsatta för hans skit har hittat på alltihop. zIGGE själv ändrar dock sina inlägg och försöker manipulera folk på löpande band..

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jag menar inte att bråka, va kanske onödigt att dra upp ditt namn. Är bara less på att denna idiot får härja som han vill..

ReplyQuote
Issen

Tror inte heller dom ljuger men något bevis känns ändå rätt nödvändigt. Behöver inte vara så mycke, räcker ju med att dom inte tar bort PM eller visar nåt mail eller vad som helst egentligen.

ReplyQuote

blum:

M3lis har dock enligt egen utsago fått trakasserier via PM också, men dom har hon tagit bort

Det där var ju bara sjukt korkat 😛

Manipulativ som in i sjutton är han, försöker snacka sig ur alla situationer han hamnar i. Försöker få andra att framstå som boven fast han är det.

Jag gillar inte honom men så länge vi inte kan få konkreta bevis på vad han sagt eller gjort så känns det liiiiiite (märk väl att det är utdrageeeeet) "onödigt" att banna honom, men om han gör minsta lilla sådana sak igen på forumet eller via PM så tvekar jag inte att banna, vare sig han har mindre än 20p eller mer.

ReplyQuote
Åtta

Är heller inget fan av honom. Jag vill minnas att jag permabannade honom för ett tag sedan, men det kanske var den gången som du nämnde.

Men ja, att banna honom bara för att vi ogillar honom känns knappast aktuellt. Däremot så kan såklart trakasserier och dylikt belönas med en permaban. Men så länge vi inte har något annat än folks utsagor att gå på så finns det inte så mycket vi kan göra. Om vi får in screenshots på faktiska PM så har vi något att bedöma, men så länge användarna bara tar bort PM:en finns det ju inget vi kan göra.

ReplyQuote

Banna, snälla, det är en skam att han av någon outgrundlig anledning får vara kvar.

ReplyQuote
time
 time

Tråden raderad från Redaktionen/Moderatorsnack

ReplyQuote