Hej.
Gör ingenting, funderar på att läsa för att i alla fall göra nånting. Inte gjort så mycket idag mer än att jobbat och rest.
Den kommande veckan ska jag nog mest sitta och tycka synd om mig själv, kanske jobba om lusten finns. Kanske se en film också. Det kan man ju göra när det regnar har jag hört.
Hejdå
nubbie:
Ack, dessa ungar som ska leva så farligt jämt!Jaa, tjoho! Blir det en godkänd lön och vad ska du hitta på med den?
Var du i skogen?
Amen sister.
Jorå, blir en god slant!
Yes! Vandringar i skogen är nice. Och var på skogkyrkogården med. Mysigt ställe!
Kom på efter att jag hade postat att man kan samla ihop ett gäng och alla bidrar med några rullar var, då minsann! Ojojoj vad det ska tejpas.
Ja för fan, det är nu vi announcar en umträff i silvertejpens tecken.
nubbie:
Kul! Brukar du gå plus förresten, om jag får fråga? Känns som att man lätt går +/- 0 eller förlorar pengar. Visserligen handlar det väl om att kunna hålla i sina pengar men är det en hobby, om man så vill, "måste" man ju lägga ut en del iaf.
.
Jag spelar inte så jätteseriöst men jo det gör jag faktiskt om än blygsamt, för statistik över mina spel så det kan jag se det.
Har sedan i december spelat för 1980 kr och vunnit 1157.50 samt förlorat 510 kr. Jag är alltså +647.50 netto.
Satsar mest rena "kaffepengar" men det är fint att få lite kvitto på att man inte är helt torsk. När jag precis fyllt 18 var det lite värre, då var det nytt och spännande med spelandet så då brände man studiebidraget tämligen omgående 😀
Nej nu skall jag se på fotbollskanalen och hoppas på att man kan vila ögonen på Johanna Garå när Olof Lundh och hans obehagliga blickar för mycket, sedan skall jag kanske ta mig en promenadjävel, god natt.
dazed: Jag spelar inte så jätteseriöst men jo det gör jag faktiskt om än blygsamt, för statistik över mina spel så det kan jag se det.
Har sedan i december spelat för 1980 kr och vunnit 1157.50 samt förlorat 510 kr. Jag är alltså +647.50 netto.Satsar mest rena "kaffepengar" men det är fint att få lite kvitto på att man inte är helt torsk. När jag precis fyllt 18 var det lite värre, då var det nytt och spännande med spelandet så då brände man studiebidraget tämligen omgående 😀
Kan tänka mig att statistiken är rolig att hålla koll på, om än vettig.
För en icke-spelande person som inte får mer än studiebidraget låter det inte blygsamt .
På så vis! Är rätt kul med spel mvh sparade min månadspeng när jag var liten och köpte en å annan trisslott, vilket inte alls är samma sak, men spänningen finns ju där ändå! Att tippa och spela på hästar eller vad det nu kan vara ligger en bit utanför det jag behärskar, förstår inte riktigt hur det går till.
dazed: Ja för fan, det är nu vi announcar en umträff i silvertejpens tecken.
Jaaa först båtbygge och sedan måste vi ju nästan äventyra ut till någon mysig lite ö. Skulle ju vara jättefestligt. Och säkert osäkert pga alkoholpåverkade ungdomar >:).
Amen sister.
Jorå, blir en god slant!
Yes! Vandringar i skogen är nice. Och var på skogkyrkogården med. Mysigt ställe!
Vad fint!
Jaa, sannerligen. Har aldrig varit där faktiskt, har en så pass fin skog att röra mig i ett stenkast bort, men det kanske skulle vara värt att åka dit någon dag då.
El Guaje: rest
Vart då?El Guaje: Den kommande veckan ska jag nog mest sitta och tycka synd om mig själv, kanske jobba om lusten finns. Kanske se en film också. Det kan man ju göra när det regnar har jag hört.
Du får också en styrkekram av mig idag, jättepumpan. Ja det är trevligt! Eller en promenad i regnet, det är underskattat av många.
Tänkte att det var ju dumt att skapa den här tråden strax innan läggdax, men så sent var det ju inte ens. Måste ju lägga mig
nubbie: Jaa, sannerligen. Har aldrig varit där faktiskt, har en så pass fin skog att röra mig i ett stenkast bort, men det kanske skulle vara värt att åka dit någon dag då.
Om du inte bor någorlunda nära och om du inte älskar gamla kyrkogårdar så kanske det är ovärt. Bor hur som helst väldigt nära, samt har släkt begraven där, så brukar ta en stroll där till och från. Speciellt nice på sommaren, natt som dag!
Annars då? Är du en van vandrare, eller more of a cityperson?
Rejmond D Röjter: Annars då? Är du en van vandrare, eller more of a cityperson?
Lite av varje kanske, fast ptja, skog och natur är mycket viktigare för mig än betong även om jag gärna rör mig i stan någon gång ibland också. Är friluftslivsaktig av mig och har hund så jag måste ju ut även om jag inte vill det just för stunden.
Rejmond D Röjter: Om du inte bor någorlunda nära och om du inte älskar gamla kyrkogårdar så kanske det är ovärt. Bor hur som helst väldigt nära, samt har släkt begraven där, så brukar ta en stroll där till och från. Speciellt nice på sommaren, natt som dag!
Vet inte exakt var den ligger men bor ungefär tjugo minuter utanför stockholm med pendeln. Kyrkogårdar är trevliga och väldigt vackra så länge det är ljust ute
nubbie: Vet inte exakt var den ligger men bor ungefär tjugo minuter utanför stockholm med pendeln. Kyrkogårdar är trevliga och väldigt vackra så länge det är ljust ute Söt
Söder om stan. Ganska nära globen.. Finns som tunnelbanestation.
Gillar kyrkogården även på natten, finner det mysigt och lugnande av någon anledning
nubbie: Lite av varje kanske, fast ptja, skog och natur är mycket viktigare för mig än betong även om jag gärna rör mig i stan någon gång ibland också. Är friluftslivsaktig av mig och har hund så jag måste ju ut även om jag inte vill det just för stunden.
Bra där! Föredrar också skogen framför det jäktiga livet i stan.
nubbie: Kul! Styrketräning är ju det nästan roligaste, fast det är allt trevligare att träna på gym än att träna hemma, tycker jag. Föredrar att träna i grupp/lagsporter och det blir ju mer likt det om man iaf har andra omkring sig.
Det är lite roligare att träna på gym, men jag föredrar att göra det hemma pga det känns enklare och bekvämare.
nubbie: Mycket glad nä det är jättekasst faktiskt. Det man väljer att citera först kommer sist osv, ibland hamnar citeringar inom varandra. Hoppas det blir ordning på det snart.
Ja, ibland får jag upp någon ruta om att jag markerat fel text eller något också när jag försöker citera.
Rejmond D Röjter: Gillar kyrkogården även på natten, finner det mysigt och lugnande av någon anledning
Ja det kan jag tänka mig ändå, är bara aningen mörkrädd så att traska runt ensam om kvällarna är väl inte riktigt min grej.
Rejmond D Röjter: Söder om stan. Ganska nära globen.. Finns som tunnelbanestation.
Visstja det finns det ju!