Notifications
Clear all

blöja

Topic starter

Hej. Jag ska fatta mig kort. Jag är en 13 årig tjej som bor hemma med min mamma. Jag kissade på mig dag o natt o har på mig böja hemma o i skolan. Mamman byter mig o det är jätteskönt. Jag brukar gå hemma i linne o bara blöja. Hon duschar med mig o tvättar mig. Värjer kväll så sitter jag i mitt rum o kollar på tv då hon kommer in på mitt rum nära jag ska lägga mig. D p har hon en böja o salva med sig och tar av mig den gamla blöjan, smörjer in min snippa o rumpa och tar på mig blöjan. Sen stoppar hon om mig och pussar mig på pannan. Igår mär hon hade stoppat om mig o allt det där så kommer hon inte igen efter typ en halvtimme. Hon sätter sig på sängen och viskar mitt namn. Jag reser mig upp och då har sitter hon där i bara trosor o bh. Hon tar av mig täcket och säger till mig att ställa mig upp framför henne. Jag gör det. Sedan så tar hon av mig blöjan och rör på mitt hår. Hon viskar till. Mig om jag har provat att pulla. Jag säger nej och frågar vad är det. Hon kliar på mitt hår och säger det här. Hon stoppar in ett finger i min snipp och det var jätte skönt. Hon drar ut det och inn igen. Jag börjar stöna lite och hon fortsätter. Sedan kommer det lite vätska från min snippa och då säger hon att det kallas för fittsaft. Efter det så tar hon på mig böljande igen och stoppar om mig. Det var det skönaste jag har fått testat=) 

Ämnesetiketter
Topic starter

Alva1234:
Hej. Jag ska fatta mig kort. Jag är en 13 årig tjej som bor hemma med min mamma. Jag kissade på mig dag o natt o har på mig böja hemma o i skolan. Mamman byter mig o det är jätteskönt. Jag brukar gå hemma i linne o bara blöja. Hon duschar med mig o tvättar mig. Värjer kväll så sitter jag i mitt rum o kollar på tv då hon kommer in på mitt rum nära jag ska lägga mig. D p har hon en böja o salva med sig och tar av mig den gamla blöjan, smörjer in min snippa o rumpa och tar på mig blöjan. Sen stoppar hon om mig och pussar mig på pannan. Igår mär hon hade stoppat om mig o allt det där så kommer hon inte igen efter typ en halvtimme. Hon sätter sig på sängen och viskar mitt namn. Jag reser mig upp och då har sitter hon där i bara trosor o bh. Hon tar av mig täcket och säger till mig att ställa mig upp framför henne. Jag gör det. Sedan så tar hon av mig blöjan och rör på mitt hår. Hon viskar till. Mig om jag har provat att pulla. Jag säger nej och frågar vad är det. Hon kliar på mitt hår och säger det här. Hon stoppar in ett finger i min snipp och det var jätte skönt. Hon drar ut det och inn igen. Jag börjar stöna lite och hon fortsätter. Sedan kommer det lite vätska från min snippa och då säger hon att det kallas för fittsaft. Efter det så tar hon på mig blöjan igen och stoppar om mig. Det var det skönaste jag har fått testat=) 

ReplyQuote

Lovely

ReplyQuote
Topic starter

Ha.. ha.. Sjukt.

ReplyQuote