Tja det är snart sommar vilket är jävligt gött,najs o du vill jag gärna någon att mysa med o vara med är de svårt Att hitta flickvän ? Har de någonting med uttseende ? Är de svårt o hotta en vill gärna ha en tjej nu i sommar ska på läger i sommar kan ni ge mig tips på hur man skaffar flickvän asså ska man ragga på stan eller? Kommer Tjejejem bara eller är krogen bra?? Kan ni ge bra tips hur man skaffar tjej på sommar. Året där väl lättare när de är varmare?;)
Danne_cars: Är de svårt o hotta en vill gärna ha en tjej nu
Ska du hota till dig en tjej? ganska säker på att det inte kommer sluta bra...
adaq:
Hahah skärpning
adaq:
CitronSaft:
Hahah skärpning
Menar hitta tips??
Ut och träffa folk
Enl mig är det nog slumpen om man träffar rätt tjej. Är personligen den som aldrig skulle "ragga". Är dock "kommunikativ" så jag har aldrig några problem med att träffa folk i allmänhet... liksom tjejer.
stoner:
Enl mig är det nog slumpen om man träffar rätt tjej. Är personligen den som aldrig skulle "ragga". Är dock "kommunikativ" så jag har aldrig några problem med att träffa folk i allmänhet... liksom tjejer.
Haha vad menar du med det?
Danne_cars:
Hur? Vill inte börja i en sport!
supa ä rätt bra antar ja men inte krogen då får tjejen se nåt u dig direkt för på krogen är ju inte en tjej ensam direkt utan massa kompisar med oså, hemmafester o sånt i gues
Danne_cars:
Hur? Vill inte börja i en sport!
Häng på stan. Träffa gamla/nya kompisar. På så sätt hittar du ännu mer kompisar och där någonstans brukar någon tjej dyka upp.
Danne_cars:
Haha vad menar du med det?
Det är sällan som det funkar när man tänker "Jahapp, i dag ska jag gå ut och skaffa en flickvän", typ.
JamezK :
Häng på stan. Träffa gamla/nya kompisar. På så sätt hittar du ännu mer kompisar och där någonstans brukar någon tjej dyka upp.
Haha ser ibland fett snygga tjejer på bussen och på hållplatsen vad tycker ni man ska göra om man ser en snygg brud?
Danne_cars:
Haha ser ibland fett snygga tjejer på bussen och på hållplatsen vad tycker ni man ska göra om man ser en snygg brud?
Gör bara inte bort dig. Se till att ni träffas på ett naturligt sätt. Att gå till en främling fungerar ibland. Du får testa dig fram helt enkelt 🙂