Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig!

Jag tolkar inte det hon skrev på det sättet som du gör, men man tolkar saker olika och man tycker olika och det är bara att acceptera.

SvaraCitera

BibelnMedJoel:

Hon skrev typ 5 inlägg om det här, jag vet vad jag pratar om.
Här är två rader, jag tror du kan se nu att det jag säger är sant.
Om du nu tycker att hon ska pröva att göra exakt samma misstag som innan så har du själv låtit dig bli lurad två gånger.
Du har väl hört det sagt "Fool me once, shame on you. Fool me twice shame on me"

Jag tolkar inte det hon skrev på det sättet som du gör, men man tolkar saker olika och man tycker olika och det är bara att acceptera.

SvaraCitera
Ämnesstartare

BästaEmil:

Jag tolkar inte det hon skrev på det sättet som du gör, men man tolkar saker olika och man tycker olika och det är bara att acceptera.

Du tolkar det fel

SvaraCitera

BibelnMedJoel:

Du tolkar det fel

Eller du.

SvaraCitera
Ämnesstartare

BästaEmil:

Eller du.

Ledsen jag kan inte svara på dina kommentarer mer, då skulle jag brutit emot hemsidans regler och bli spärrad 🙁 Du får ta kontakt med mig på en annan hemsida.

SvaraCitera

Tror jag avstår

SvaraCitera

BibelnMedJoel:

Ledsen jag kan inte svara på dina kommentarer mer, då skulle jag brutit emot hemsidans regler och bli spärrad 🙁 Du får ta kontakt med mig på en annan hemsida.

Tror jag avstår

SvaraCitera
Ämnesstartare

BästaEmil:

Tror jag avstår

det är lugnt, tänkte bara om du ville bli vänner

SvaraCitera
Ämnesstartare

hejasdf:
Jag och mitt ex gjorde slut för cirka 11 månader sedan, och ja har träffat honom 3 gånger för engångs ligg och vi har framåt tillbaka varit vänner. Men nu för en månad sedan sa vi upp kontakten helt. Jag har haft riktigt svårt att gå vidare och har försökt intala mig själv att ja inte känner något med det gör jag. På grund av detta har jag dissar flertal killar som vill träffa mig, och jag vill inte göra det längre jag vill träffa nya killar men är så rädd att få starka känslor igen och bli sårad. Så vad ska jag göra för att våga träffa nya????

Hitta något att ta upp din tid med. Jag är bara 15 men enligt min erfarenhet så är ensamhet något bra. Du klarar dig utan honom! Tjejer i generellt måste ta tag i situationen; se till att tänka på sig själv "man up" eller kanske "wo-man up". 

skaffa hobby, läs en bok. Ta upp en sport osv. Eller lek med dig själv så att säga.

SvaraCitera