Aviseringar
Rensa alla

Hjälp!


Ämnesstartare

Träffade en kille för några dagar sen å det var kul vi åkte till hans kompisar å sen åkte vi till en fest å hade kul och börja hångla. Sen åkte vi hem till han och sov och hade sex (kanske inte så jätte bra på första träffen då) Sen dagen efter körde han hem mig och när jag kom hem så skrev han såhär Jag vet inte om jag vill träffas igen och att han inte känner nåt, då skrev jag typ Nähe okej varför och att det blir ju bättre när man träffats några gånger då skrev han jag är egentligen inte ute efter förhållande och då vill ju han bara ha sex. Sen när jag frågade igen skrev han vi får se. Jag vill träffa han igen och lära känna han har ni tips på hur jag kan göra så han blir intresserad?


   
Citera

om han inte är intresserad får du väl vänta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
om han inte är intresserad får du väl vänta
Ja men man måste ju försöka få han intresserad på något vis, Man kan ju inte vänta då blir han la verkligen inte det?


   
SvaraCitera

Då jag inte har varit i ett förhållande på flera månader kan jag inte svara så bra men försök visa intresse var inte bara för klängig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst: Okej men hur ska jag visa intresse? det är det. Jag är ganska flörtig om jag är intresserad. 


   
SvaraCitera

Säg bara "Jag tar den I tvåan" Då blir han garanterat intresserad.


   
SvaraCitera

Julia99:
Träffade en kille för några dagar sen å det var kul vi åkte till hans kompisar å sen åkte vi till en fest å hade kul och börja hångla. Sen åkte vi hem till han och sov och hade sex (kanske inte så jätte bra på första träffen då) Sen dagen efter körde han hem mig och när jag kom hem så skrev han såhär Jag vet inte om jag vill träffas igen och att han inte känner nåt, då skrev jag typ Nähe okej varför och att det blir ju bättre när man träffats några gånger då skrev han jag är egentligen inte ute efter förhållande och då vill ju han bara ha sex. Sen när jag frågade igen skrev han vi får se. Jag vill träffa han igen och lära känna han har ni tips på hur jag kan göra så han blir intresserad?

Gör han kåt på många olika sätt och så skriver du typ du missar ngt


   
SvaraCitera
sohu
 sohu

Hej 
Jag ska ge dig ett seriöst tips. Hur snygg och trevlig du tyckte att den här killen va och hur mysigt det än var att ha någon att sova med är det inte värt det. Om han hade gillat dig hade han visat det, första regeln när det kommer till killar, med undantag så klart. Jag tycket att du ska lämna det och försöka hitta någon annan. Att jaga någon inte är intresserad eller bara vill ha sex kommer sluta med att du blir sårad. Hoppas du hittar någon annan 


   
SvaraCitera