Aviseringar
Rensa alla

Hur får man vänner??


Ämnesstartare

Jag är en 15-åring tjej som är ganska ensam. Jag har knappt några vänner som jag kan vara med på fritiden. Hur får man vänner och lär känna fler människor??


   
Citera

Har du inte nån hobby eller nåt speciellt du gillar att göra? Då e de bara att hitta nån me samma intresse liksom. Beroende på vad de e så finns de ju allti folk här på um, man måste bara hitta dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:
Har du inte nån hobby eller nåt speciellt du gillar att göra? Då e de bara att hitta nån me samma intresse liksom. Beroende på vad de e så finns de ju allti folk här på um, man måste bara hitta dom

Går på fotboll och har pratat med några personer men har liksom inte lärt känna de mer, hur tar man nästa steg liksom?


   
SvaraCitera

Jagärdeprimerad1234:

Går på fotboll och har pratat med några personer men har liksom inte lärt känna de mer, hur tar man nästa steg liksom?

Well jag har knappt vänner så vette fan om ja e till så mkt hjälp... De få "vänner" jag har delar jag ju nårra intressen med och vi har lite samma humör o sånt liksom. Men ja venne, snackar inte me folk irl alls, har bara vänner på internet så


   
SvaraCitera

Har träffat i princip 90% av mina vänner genom skolan. Borde ju finnas någon i klassen som har samma intressen. Finns ju internet också fast det är ju inte samma sak.


   
SvaraCitera

prata med mig, jag är den där som sitter ensam vid lunchen


   
SvaraCitera

123fendas:
prata med mig, jag är den där som sitter ensam vid lunchen

De gör jag osså ayyy... fast jag vill inte sitta med folk så de drf


   
SvaraCitera

Önskar jag visste, det är ett av livets stora mysterium för mig.


   
SvaraCitera

Jagärdeprimerad1234:
Jag är en 15-åring tjej som är ganska ensam. Jag har knappt några vänner som jag kan vara med på fritiden. Hur får man vänner och lär känna fler människor??

Hej 


   
SvaraCitera

Snacka bara med någon som ser ut att vara snäll/har samma intressen som du själv har...
Har varit pissenkelt för mig iallafall.
Och jag är inte sån stor "hänga ute med vänner" snubbe. Jag sitter typ och kör WoW 
¯\_(ツ)_/¯


   
SvaraCitera
Cobrak

upplever du den sociala biten som svår, exempelvis att approacha nya personer, hålla igång en konversation osv?


   
SvaraCitera
Cobrak

AxxALxd: Jag sitter typ och kör WoW 
¯\_(ツ)_/¯

eyyy, lirar du classic?


   
SvaraCitera

Cobrak:

eyyy, lirar du classic?

Knappt, Min zoomerhjärna vill ha fastpaced gameplay. kek


   
SvaraCitera
Cobrak

AxxALxd:

Knappt, Min zoomerhjärna vill ha fastpaced gameplay. kek

retail scum 🙁 nejmen

every wow nerd be laughing in kek Cool


   
SvaraCitera
theooz

vr chat


   
SvaraCitera