Aviseringar
Rensa alla

Känner mig ensam

widediaper:

ok boomerGlatt skålande

Jaja Söt

SvaraCitera

Jag har inga vänner.

SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:
Jag har inga vänner.

Sad lajf. Men same typ..

SvaraCitera

Willys2005:
Jag känner mig missförstådd och inte accepterad bland vänner pga av min nya stil och kanske min lite nya attityd. Därför känner jag mig ofta bortvald bland vänner. Är det bara jag?

Tycker du ska byta krets ifall dom inte accepterar hur du klär dig, det är bara du som kan bestämma hur du vill se ut och vilka kläder du ska bära. Om dom älskar dig för den du är, skulle klädval aldrig spela någon roll. Däremot din attityd kanske du behöver fixa ifall du börjat bli kaxig oså. Men om du är snäll tillbaka ska dom acceptera dig och respektera dig för den du är, stå på dig.

SvaraCitera
Ämnesstartare

A3riana:

Tycker du ska byta krets ifall dom inte accepterar hur du klär dig, det är bara du som kan bestämma hur du vill se ut och vilka kläder du ska bära. Om dom älskar dig för den du är, skulle klädval aldrig spela någon roll. Däremot din attityd kanske du behöver fixa ifall du börjat bli kaxig oså. Men om du är snäll tillbaka ska dom acceptera dig och respektera dig för den du är, stå på dig.

Jo jag vet. Men jag vågar inte skaffa nya vänner och vet inte heller hur jag ska göra..

SvaraCitera

Willys2005:

Jo jag vet. Men jag vågar inte skaffa nya vänner och vet inte heller hur jag ska göra..

Förstår dig, men internet är ett bra exempel på hur man kan få nya vänner. Om du nt vågar skaffa nya vänner kanske du ska ta tid för dig själv en period och sen ta tag med vännerna. Det är alltid bra att vara själv en period 

SvaraCitera
Ämnesstartare

A3riana:

Förstår dig, men internet är ett bra exempel på hur man kan få nya vänner. Om du nt vågar skaffa nya vänner kanske du ska ta tid för dig själv en period och sen ta tag med vännerna. Det är alltid bra att vara själv en period 

Jo men jag vill ju inte heller sitta heeelt ensam. Och den enstaka personen jag skulle kunna tänka mig att umgås med vill också umgås med andra som bara får mig att må dåligt. Då får jag välja. Och då blir det att hänga med andra också tyvärr.

SvaraCitera