Aviseringar
Rensa alla

Kär

Ämnesstartare

Okej roller killar där ute.
hur vet man om ni är intresserade!?!??!!
jag är kär i en kille som går i min pararellklass men vet inte hur jag ska säga det till han??
vi tittar offta på vasandra och ler:)
jag hade han på snap men han bara tog bort mig? Var det för att vi inte Snapa och aldrig prata? Ska jag Adda han igen och fråga om vi ska göra något?
jag har aldrig direkt pratat med han innan så Aa:/ 
hur ska jag veta att han gillar mig?

Citera

Anonymamjag:
Okej roller killar där ute.
hur vet man om ni är intresserade!?!??!!
jag är kär i en kille som går i min pararellklass men vet inte hur jag ska säga det till han??
vi tittar offta på vasandra och ler:)
jag hade han på snap men han bara tog bort mig? Var det för att vi inte Snapa och aldrig prata? Ska jag Adda han igen och fråga om vi ska göra något?
jag har aldrig direkt pratat med han innan så Aa:/ 
hur ska jag veta att han gillar mig?

Du skulle kunna börja med att hälsa på honom IRL, typ säga "Hej", etablera någon sorts vänskap. Sen kan du fråga han varför han tog bort dig på snap. Du kommer mest troligt att få nåt idiotiskt svar som "vet int" eller nåt; det beror på att vi killar är dumma i huvudet Blink

SvaraCitera

har samma problem med  en tjej som jobbar på en butik typ haha :p

SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:
har samma problem med  en tjej som jobbar på en butik typ haha :p

Så himmla jobbigt

SvaraCitera

Anonymamjag:

Så himmla jobbigt

jaa sjukt awkward liksom kommer ingenvart :O

SvaraCitera

vincebruh:

jaa sjukt awkward liksom kommer ingenvart :O

Lycka till

SvaraCitera

Anonymamjag:

Så himmla jobbigt

Pröva det jag skrev tidigare och om inte de funkar så kan vi gå vidare med diskussionen i PM kanske?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalixtus02:

Du skulle kunna börja med att hälsa på honom IRL, typ säga "Hej", etablera någon sorts vänskap. Sen kan du fråga han varför han tog bort dig på snap. Du kommer mest troligt att få nåt idiotiskt svar som "vet int" eller nåt; det beror på att vi killar är dumma i huvudet Blink

Tack för alla förslag du gett mig:) men det skulle bara bli komiskt om jag skulle säga hej till han tror jag..

SvaraCitera

Anonymamjag:

Tack för alla förslag du gett mig:) men det skulle bara bli komiskt om jag skulle säga hej till han tror jag..

Det skulle ju va en perfekt lite awkward icebreaker =/

SvaraCitera