Aviseringar
Rensa alla

Kär i en kille

Ämnesstartare

Hej, jag är en tjej som är sååå kär i en kille. Jag har varit det jätte länge! 
Jag vill berätta för han hur jag känner men jag vågar inte.
i går i samma skola och om han nu inte känner samma sak så kommer de va jätte stelt och Aa.
men iallafall jag vill veta om han gillar mig eller inte för vi har snapchatat lite och så och jag tycker det värkar som han iallafall lägger märke till mig. 
Snälla är de nån som har nått förslag ? Har bara 5 veckor på mig sen byter killen skola 🙁 tack på förhand !

Citera
Ämnesetiketter

Emmaalundgren:
Hej, jag är en tjej som är sååå kär i en kille. Jag har varit det jätte länge! 
Jag vill berätta för han hur jag känner men jag vågar inte.
i går i samma skola och om han nu inte känner samma sak så kommer de va jätte stelt och Aa.
men iallafall jag vill veta om han gillar mig eller inte för vi har snapchatat lite och så och jag tycker det värkar som han iallafall lägger märke till mig. 
Snälla är de nån som har nått förslag ? Har bara 5 veckor på mig sen byter killen skola 🙁 tack på förhand !

Jobbigt att han byter skola. 

SvaraCitera

Go girl! Vinst eller förlust

Adda honom på insagram, Facebook sedan börjar du chatta "vanligt" då märker du ganska snabbt fall han är intresserad sedan andra eller tredje dagen så säger du det rätt ut...

"Jag finner dig as söt/snygg och jag skulle vilja..." eller något

Annars kommer du ångra dig du kommer att må skit jag vet för det hände mig... Men lova mig en sak ge aldrig upp kampen oavsett vad han svarar för du är så stark Emma och jag tror på dig!

MVH// Teddie Grentzelius

SvaraCitera