Asså jag vet inte vad det är men jag tänker ofta på att skära mig men jag vet inte varför.
Har svårt att skilja på om det är för att jag helt enkelt har tråkigt eller om jag mår dåligt, hur kan jag ta reda på det så enkelt som möjligt?
Snälla säg inte att jag borde prata med någon för det tänker jag inte och jag behöver det inte.
Du borde hitta på något annat istället för just skära dig. Rita dig med en tuschpenna istället. Alltså inget permanent.
sies:
Du borde hitta på något annat istället för just skära dig. Rita dig med en tuschpenna istället. Alltså inget permanent.
1+
Jag har också känt sådär förr och jag tror att det både kan bero på att man är ensam och väldigt understimulerad, det har blivit mycket bättre sen jag varit ute och motionerat och träffat människor. Men jag tror definitivt att man behöver nån som verkligen lyssnar på en och som man känner tillit till, en partner eller väldigt bra vän.
WolfCry:
1+Jag har också känt sådär förr och jag tror att det både kan bero på att man är ensam och väldigt understimulerad, det har blivit mycket bättre sen jag varit ute och motionerat och träffat människor. Men jag tror definitivt att man behöver nån som verkligen lyssnar på en och som man känner tillit till, en partner eller väldigt bra vän.
Tyvärr så har jag varken en partner eller vänner :/
Lazarus:
Tyvärr så har jag varken en partner eller vänner :/
Har inga vänner eller partner där jag bor just nu heller så jag förstår dig helt. Men jag har funderat på att dra iväg på något som kallas träffpunkten där människor som är ensama eller mår dåligt på andra sätt kan träffas. Det brukar ju finnas något liknande i de flesta kommuner, har du hört talats om något sånt?
Jag har ingen koll men det kanske finns någon mötesplats för tonåringar också..
Lazarus:
Asså jag vet inte vad det är men jag tänker ofta på att skära mig men jag vet inte varför.
Har svårt att skilja på om det är för att jag helt enkelt har tråkigt eller om jag mår dåligt, hur kan jag ta reda på det så enkelt som möjligt?
Snälla säg inte att jag borde prata med någon för det tänker jag inte och jag behöver det inte.
om du hamnar där så kommer du aldrig bli fri ifrån de, har haft självskadebeetende tidigare o har slutat, men ångrar en hel del. så börja inte med det, stay strong kiddo.
Lazarus:
Asså sluta med sånna där dumheter
Jag vet inte vad jag ska göra men jag vill absolut inte prata med nån. Försökte förut med en konservöppnare eftersom det inte fanns nån ren kniv men jag blödde inte ens.
Danneboi:
Asså sluta med sånna där dumheter
Lazarus:
Jag vet inte vad jag ska göra men jag vill absolut inte prata med nån. Försökte förut med en konservöppnare eftersom det inte fanns nån ren kniv men jag blödde inte ens.
sluta med det du ska leva med dig själv resten av liver var nöjd med dig själv
mannen ut och plundra! det är bästa sättet för att ta bort ångest och för att få ha lite adrenalin och kul!
Och om du måste dämpa smärtan så dämpa den med vrede idag är det tyvärr allt för många som tappat sin gnista men är det verkligen bättre att ligga i en kista
Men det är jag inte och det finns inget kul här i livet och jag har inga vänner och tänker absolut inte prata med någon.
Danneboi:
sluta med det du ska leva med dig själv resten av liver var nöjd med dig själv
Lazarus:
Men det är jag inte och det finns inget kul här i livet och jag har inga vänner och tänker absolut inte prata med någon.
Sup dig full